آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مؤمنی خبر داد: کمک 64 میلیون ریالی حامی نیک اندیش به کمیته امداد امام(ره) شهرری

راگا نیوز: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرری اظهار داشت: در آستانه سال نو و فرا رسیدن نوروز یکی از حامیان نیک اندیش مبلغ 64 میلیون و 400 هزار ریال به این مدیریت کمک کرده است.

  مؤمنی خبر داد: کمک 64 میلیون ریالی حامی نیک اندیش به کمیته امداد امام(ره) شهرری

به گزارش راگانیوز به نقل از  مهر، ولی الله مؤمنی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این حامی خیراندیش مبلغ 64 میلیون و 400 هزار ریال به این مدیریت تقدیم کرد و هدف از این کار نیک را کمک به امور نیازمندان دانست.

61 میلیون ریال در قالب بن بین دانش آموزان قیامدشت توزیع شد

وی تصریح کرد: 61 میلیون ریال از مبلغ ذکر شده در قالب بن بین دانش آموزان نیازمند چهار مدرسه در قیامدشت که به هر نفر 250 هزار ریال تعلق گرفت، توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرری اضافه کرد: از این حامی نوع دوست و همه خیرین که با همراهی و همیاری خود کمیته امداد امام خمینی(ره) را در یاری رساندن به محرومین کمک می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

سه میلیون و 400 هزار ریال به صورت نقدی به هفت خانوار نیازمند اهدا شد

وی عنوان داشت: سه میلیون و 400 هزار ریال از مبلغ اهدایی این خیر نیک اندیش به صورت نقدی به هفت خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرری اهدا شد.

مؤمنی ادامه داد: امید است افرادی که تمکن مالی مناسبی دارند از این موارد الگو گرفته و در این امور خیر شرکت کنند زیرا علاوه بر رفع نیازهای مستمندان از پاداش و اجر الهی برخوردار خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.