آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مادر شهید منصوری : اهل هرجا که باشم ، قدردان خوبی هایم

IMG_2875-300x187 به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر مادر شهید منصوری با حضور در دفتر شهردار باقرشهر ، ضمن گرامیداشت و تجلیل از خدمات انجام شده در دوره دوم شوراهای اسلامی گفت: من چند سال است که از این شهر رفته ام و در جایی دیگر زندگی می کنم.دوره قبل که اینجا زندگی می کردم دوره دوم کاری شوراها بود . من با خاطراتی خوبی از شما ( شهردار باقرشهر)، از این شهر رفتم و خوشحالم که دوباره شما شهردار این شهر شده اید . دوست دارم به نیت پسرم دستهای شما را ببوسم ، چون شما همانقدر به خانواده من توجه میکردید که اگر پسرم زنده بود توجه می کرد. ساعاتی که شما برای احوالپرسی به خانه ما می آمدید برای من وهمسر مرحومم ساعاتی بود که انگار پسرمان آمده است و با گل و شیرینی کنار ما نشسته است و به مشکلاتمان رسیدگی می کند.

مادر شهید منصوری با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمود فخامتی که قبلا مسئولیت امور ایثارگران شهرداری باقرشهر را بر عهده داشت در ادامه افزود: آن مرحوم همه دغدغه اش خانواده های شهدا و ایثارگران بود و هرکاری که از دستش برمی آمد انجام می داد. انشالله روحش با برادر شهیدش محشور شود و شاد باشد.

مادر شهید منصوری در ادامه هدف از دیدار خود را تقدیر از شهردار باقرشهر به جهت زحمات ایشان در دوره دوم شوراها و دوره فعلی دانست و درادامه افزود: درست است که دیگر شهروند این شهر نیستم اما قدردان خوبی های شما هستم. من پنجشنبه ها که برای زیارت مزار پسرم می آیم و از این شهر عبور می کنم با تمام دلم به شما افتخار می کنم. خداوند به شما اجر دهد و شهدای کربلا را شافع شما قرار دهد.

سعید استادفرج در این دیدار با تقدیر از حضور مادر شهید گفت: من پای شما مادر عزیز و دیگر مادران شهید را می بوسم واز این همه لطف شما شرمنده می شوم. اگر می دانستم این مسیر دور را با توجه به احوال جسمی تان به این منظور طی می کنید خودم خدمتتان می رسیدم و از شما می خواستم من و همکارانم را دعا کنید.

در این مراسم شهردار باقرشهر با اهدای گل و هدیه از حضور مادر شهید منصوری تجلیل کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.