آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

از شهردار باقرشهر بعنوان شهردار برتر در حوزه فضای سبز تقدیر شد

سعید استاد فرج طی مراسمی از سوی معاونت عمرانی استانداری تهران بعنوان شهرداری برتر و قابل تقدیر و تجلیل در حوزه فضای سبز معرفی شد و با اهدای لوح سپاس از سوی مهندس کریمی از ایشان تقدیر بعمل آمد .
سعید استاد فرج این موفقیت را حاصل اهتمام و تلاش همکاران خود در حوزه فضای سبز دانست و از ایشان به عنوان همیاران پرتوان و توانمند خود درمدیریت شهری یاد کرد . وی در گفت و گو با خبرنگار سایت اطلاع رسانی مجموعه شهرداری گفت : باقرشهر با توجه به قرارگیری در همجواری آلاینده های زیست محیطی ضروری است تا در حوزه نگهداری فضای سبز و توسعه فضای سبز اهتمام وتلاش بیشتری داشته باشد. زمین، دوست مهربان همه انسانهاست و بهره برداری درست از آن در کنار صیانت از آنچه از مهربانی این دوست خوب انسانها، می روید بر همه شهروندان واجب است. درختان، گیاهان و در واقع همه عرصه های فضای سبز، اندوخته های مفید همه شهروندان است که با وجود آنها، هم سلامت و نشاط شهری ایشان تامین می شود و هم شهر زیبایی بصری پیدا می کند.

Image_6
وی کاشتن چندین نفر نخل در حیاط شهرداری باقرشهر را نیز از جمله اقداماتی دانست که برای زیبایی بصری و بعنوان نمادسرافرازی حماسه آفرین های جبهه های جنگ تحمیلی که حماسه یادگارانی سرافراز چون شهدا را در سینه دارند ، از چند ماه قبل انجام شده است خبر داد و گفت: در فرهنگ ایران اسلامی نخل، بعنوان نماد و شاهد ایثار و شهادت است ، چرا که این گونه زیبا و صبور گیاهی در همه اراضی زمین هایی که جنگ تحمیلی در کوچه و خیابانهایشان جاری بود وجود داشته است و شهادت می دهند که چه مردان بزرگی جان در دست گرفتند و چه حماسه های ارزشمندی که خلق کردند وبر جهانیان نشان دادند که ایران اسلامی به پیروی از ولایت فقیه و رهبری خود همواره گوی سبقت را از دشمنان می رباید و همواره فاتح همه قلل ارزشی و علمی خواهد بود .
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: این نخل ها بصورت کاملا علمی کاشته و بصورت کاملا کارشناسی شده مراقبت و صیانت شدند تا فصل سرما بگذرد و انشالله در ایام گرم سال ، ریشه خود را با خاک شهر شهید پرور باقرشهر تطبیق دهند و شاهد به ثمر رسیدن این راست قامتان جاودانه باشیم که برای ما یادآور زمین ها و خاکریزهایی است که هر کدام یا از آنجا خاطره داریم یا با دیدن این نخل ها تکرار حماسه هایی را در ذهن می گذرانیم که شنیده ایم و خوانده ایم که زیر چتر بلندش نجواها داشته اند باهم رزمندگان. من شخصا این نوع درخت را که شمارش آن به نفر است ، دارای ارزش انسانی می دانم و به جهت نمادهای الحاقی اش قابل احترام می دانم. انشالله با همکاری خوب و تلاش مضاعف همکارانم در حوزه فضای سبز همزمان با روز آزادسازی خرمشهر شاهد رونمایی این درختان برای شهروندان عزیزمان باشیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.