آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

محدودیت های ترافیکی آخر سال در محدوده بهشت زهرا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، محدودیت‌های پنج شنبه و جمعه آخر سال در محدوده بهشت زهرا را اعلام کرد.
محدودیت های ترافیکی آخر سال در محدوده بهشت زهرا

به گزارش راگا نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ رحیمی در نشست خبری گفت: جاده قدیم قم به تهران از سه راهی کهریزک از ساعت 5 پنج‌شنبه 24 اسفند تا ساعت 24 جمعه 25 اسفند بسته است و رانندگان می‌توانند از جاده سایت تردد کنند.

وی افزود: در این جاده از سه راهی باقرشهر تا بهشت زهرا نیز تردد ممنوع و بلوار امام خمینی(ره) به عنوان مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توقف و تردد کامیون‌ها نیز در محور شهید رجایی، بلوار بعثت، فدائیان اسلام و در بزرگراه آزادگان به طرف جنوب از ساعت 5 پنج‌شنبه 24 اسفند تا ساعت 22 جمعه 25 اسفند ممنوع است و این وسایل نقلیه می‌توانند از اتوبان ساوه تردد کنند.

سردار رحیمی با اشاره به باز بودن همه درهای بهشت زهرا از نیمه شب چهارشنبه برای تسهیل عبور و مرور و توزیع سفرها به این منطقه افزود: بزرگراه خلیج فارس بهترین مسیر تردد برای دسترسی به قطعات ضلع غرب، بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) برای قطعات مرکزی و جاده قدیم تهران به قم برای قطعات جدید بهشت زهرا است.

وی با بیان اینکه توقف در بلوارهای اصلی بهشت زهرا ممنوع است و وسایل نقلیه رانندگان متخلف به پارکینگ منتقل می شود، گفت: سازمان اتوبوسرانی و مترو نیز آماده سرویس دهی به بهشت زهرا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.