آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

محیط امور ایثارگران بهترین عرصه برای خدمت به ایثارگران است

IMG_62970مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری تهران در اولین گردهمائی فصلی مشاوران منتخب ایثارگران دستگاههای اجرایی استان تهران که به میزبانی شهرداری باقرشهر در این شهر برگزار می شد ، هدف از برگزاری جلسات را تبیین جایگاه امور ایثارگران و بهره مندی از پیشنهادات و نظرات منتخبین این عرصه دانست .  
وی افزود : بررسی راهکارهای قانونی در مسیر خدمت بی منت به خانواده های معظم و معزز شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان و همچنین برنامه ریزی در اجرای برنامه های سازنده و تعیین سند چشم انداز در پیشبرد اهداف امور ایثارگران را از دیگر اهداف برگزاری این گردهمائی دانست .
ایشان در ادامه یادآور شد : مشاوران امور ایثارگران دستگاههای اجرائی می بایست نسبت به تهیه آمارهای تفکیکی بر اساس ویژگیهای ایثارگری ، جنسیتی و نوع ایثار ایشان اقدام نمایند و این مهم می بایست از اولویتهای کاری مسئولین امور ایثارگران باشد .  
همتی فر تصریح کرد : برنامه ریزی صحیح در ارائه خدمت مطلوب و پیگیری مطالبات ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرائی و برگزاری نشستهای فصلی در زمینه شناسائی و رفع مشکلات این قشر تاثیر گذار  می بایست در سرلوحه اقدامات امور ایثارگران قرار داشته باشد .
ارائه راهکارهای قانونی در بسط و گسترش اجرای قوانین و توجه ویژه به ایثارگران بازنشسته و برنامه ریزی برای کاهش مشکلات ایشان خصوصا جانبازان و آزادگان بازنشسته از جمله مواردی بود که ایشان بر آنها تاکید کردند .
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی خوب و شایسته شهرداری باقرشهر گفت: با عنایت به دیدگاههای شهردار باقرشهر و اقدامات و برنامه های اجرا شده توسط امور ایثارگران و ایده های رائه شده و همچنین بررسی گزارشات ارسالی ، این شهرداری به عنوان یکی از اعضای منتخب ایثارگر استان و میزبان اولین گردهمائی فصلی مشاوران منتخب ایثارگران دستگاههای اجرایی استان تهران انتخاب گردید .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.