آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیرعامل آسایشگاه کهریزک در گفت‌وگو با فارس: بیش از 500 رأس گوسفند در عاشورا و تاسوعا به کهریزک اهدا شد


راگا نیوز: مدیرعامل آسایشگاه کهریزک از ذبح بیش از 500 رأس گوسفند در روزهای تاسوعا و عاشورا در آسایشگاه خبر داد و گفت: خیرین و نیکوکاران این تعداد گوسفند را در اختیار کهریزک قرار دادند.

 

محمد‌رضا صوفی‌نژاد  با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی به خیرین در 8 ماهه گذشته از سال جاری اظهار داشت: میزان کمک‌ها نسبت به سال گذشته در بخش‌های مختلف(حمایتی، درمانی و توانبخشی) افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته مراسم پرشکوه و معنوی در  روز تاسوعا و عاشورا در آسایشگاه کهریزک ویژه سالمندان، مددجویان و معلولان و با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار شد.

 

 بیش از 500 رأس گوسفند در عاشورا و تاسوعا به کهریزک اهدا شد

صوفی‌نژاد بیان داشت: هزاران زنجیر‌زن در قالب دسته‌های زنجیرزنی در آسایشگاه کهریزک حاضر شدند ضمن اینکه بیش از 500 رأس گوسفند نیز در آسایشگاه کهریزک ذبح و در اختیار مجموعه آسایشگاه کهریزک قرار داده شد. مدیرعامل آسایشگاه کهریزک خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود آمار کمک‌های مردمی تا پایان سال افزایش چشمگیری داشته باشد و بتوانیم سطح خدمات را به جامعه هدف افزایش دهیم. وی از حمایت‌های سازمان بهزیستی و کمیته در خصوص مددجویان معرفی‌ شده قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد میزان کمک‌های که در سال آینده افزایش یابد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.