آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیریت آسایشگاه کهریزک الگوی مدیریت موفق است/ارائه کیفی‌ترین خدمات با کمترین هزینه

نایب رئیس اول مجلس، مدیریت آسایشگاه کهریزک را الگوی مدیریت موفق دانست و گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک کیفی‌ترین خدمات را با کمترین هزینه ارائه می‌دهد.

 حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد سه‌شنبه شب در ضیافت افطاری که به همت آسایشگاه خیریه کهریزک و شورای اسلامی شهرستان ری در آسایشگاه کهریزک برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آسایشگاه خیریه کهریزک یک مجموعه‌ بزرگی است که به برادران و خواهرانی که به دلایل شرایط جسمی، حرکتی، کهولت سن و بیماری نیازمند خدمات ویژه‌ای هستند خدمت‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: مرکز خیریه کهریزک در عالی‌ترین سطح کیفی و بدون کمترین منت بهترین خدمت را با کمترین هزینه ممکن به خانواده عظیم این مجموعه ارائه می‌کند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هزینه‌ای که مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک برای نگهداری و خدمت‌رسانی به هر مددجو در طول ماه عنوان کردند با بررسی خدماتی که ارائه می‌دهند مشاهده می‌شود که این مجموعه با بهترین کیفیت و کمترین هزینه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: خانواده بزرگ آسایشگاه کهریزک در یک مجموعه مسکونی سرسبز، آراسته، زیبا و پاک و با شهرداری فعال و نوسازی شایسته مستقر هستند.

ابوترابی، اداره کردن آسایشگاه خیریه کهریزک در شرایط مطلوب را منشاء هنر یک مدیر لایق و متعهد در برابر خدا دانست و گفت: مسئولان و مدیران اگر می‌خواهند در دوران مدیریتشان موفق باشند باید از مدیریت آسایشگاه کهریزک الگو بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه باید هزینه کارها را به حداقل کاهش دهیم، خاطرنشان کرد: مدیریت موفق مدیریتی است که هزینه کارها را به حداقل کاهش دهد. مدیریتی است که هزینه‌سازی نمی‌کند بلکه هزینه‌‌ها را به حداقل می‌رساند.

 

خدمات مسئولان و نیروهای آسایشگاه کهریزک صدقه جاریه است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امیدواریم کار ارزشمند مسئولان، مدیران و نیروهای آسایشگاه کهریزک نزد خدا صدقه جاریه باشد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده مجموعه آسایشگاه خیریه کهریزک به مددجویان تصریح کرد: با توجه به میزان مددجویان و نیروهای شریف این مجموعه شاهد این هستیم که به هر دو نفر مددجوی این مرکز یک نیروی خدوم خدمت‌رسانی می‌کند.

ابوترابی در پایان از سوی خود و لاله افتخاری و علیرضا محجوب نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در این ضیافت حضور داشتند از مدیران، مسئولان و کارکنان آسایشگاه کهریزک و شورای اسلامی شهرستان ری و شوراهای اسلامی شهرهای مختلف این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

این گزارش حاکی است، ضیافت افطاری آسایشگاه خیریه کهریزک و شورای اسلامی شهرستان ری با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک، حجت‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، لاله افتخاری و علیرضا محجوب نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صفرعلی براتلو معاون استاندار تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مجید راوندی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و رئیس شورای اسلامی کهریزک، حسن حقیقت مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، مصطفی هدایی، سرپرست سازمان بسیج رسانه استان تهران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرهای شهرستان ری، پیشکسوتان، نخبگان و برخی چهره‌های موثر شهرستان ری در آسایشگاه کهریزک برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.