آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 ری: بالغ بر هفت هزار نفر در مراکز اسکان نوروزی مستقر شدند

راگانیوز- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری از اسکان بالغ بر هفت هزار میهمان نوروزی در مناطق چهارگانه این شهرستان خبر داد.

ˈداوود عمو حیدریˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه مناطق چهارگانه آموزش و پرورش این شهرستان شامل ناحیه یک و دو، فشافویه و کهریزک است، اظهار داشت: این تعداد میهمان نوروزی از تاریخ بیست و هفت اسفند ماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه جاری در مراکز اسکان نوروزی اختصاص یافته از سوی این مناطق آموزش پرورش استقرار یافتند.

وی گفت: طی این 16 روز بیش از یک هزار و 200 خانواده اعم از کارکنان و کارمندان و سایر اقشار جامعه فرهنگی کشور با حضور در این شهرستان از اماکن تاریخی و مذهبی دیدن کردند.

عمو حیدری افزود: در این رابطه 16 باب فضای آموزشی از مناطق چهار گانه آموزش و پرورش شهرستان ری برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه در مراکز اسکان آموزش پرورش ناحیه 2 ری تعداد 910 خانوار با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر استقرار یافتند، گفت: در این ناحیه شش باب مدرسه با تعداد 60 کلاس دارای امکانات از قبیل فرش، وسایل خواب، یخچال و تلویزیون، تدارک داده شده بود.

مدیر آموزش پرورش ناحیه 2 ری در پایان از زحمات اعضای ستاد اسکان که با همکاری سایر دستگاههای ذیربط از جمله هلال احمر و شهرداری منطقه 20 موجبات رضایتمندی مهمانان نوروزی را فراهم کردند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.