آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیر عامل شرکت کنتز آلمان از سیستم ها ی برخط پایش کیفی آب آبفای منطقه 6بازدید کرد

به گزارش راگانیوز مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب منطقه۶٫- شهر ری با اعلام این خبر گفت : شرکت کنتز آلمان یکی از شرکت های معتبر تولید و تامین کننده سیستم های پایش آب درکشور است که از طریق شرکت آب آزما سیستم های پایش کیفی مخازن آب آشامیدنی آبفای منطقه را تامین می کند.

1

حسن حق بین افزود: فرانک کنتز مدیر عامل شرکت کنتز با هماهنگی معاونت بهره برداری در آبفای منطقه حضور یافت و طی آن از سیستم ها و تجهیزات نصب شده در آزمایشگاه ستاد و سیار ، مخازن آب سطح منطقه ، سیستم برخط تزریق آب ژاول خاورشهر و سیستم برخط پایش کیفی نصب شده بر روی فشارشکن گردنه تنباکویی بازدید کرد.

وی اظهار داشت: مدیر عامل شرکت کنتز پس از بازدید از تاسیسات شرکت ،امکانات و تجهیزات مورد استفاده در بخش کنترل کیفی به ویژه آزمایشگاه آبفای منطقه را بسیار پیشرفته و مشابه آزمایشگاه شهر دوسلدورف آلمان دانست .

حق بین در خاتمه خاطرنشان کرد : مدیرعامل این شرکت آلمانی در پایان بازدید خود ضمن سپاس از استقبال و مهمان نوازی مسئولان شرکت اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد افزایش سطح همکاری ها و تبادل بیشتر اطلاعات فنی و تخصصی دوجانبه بین این شرکت و آبفای منطقه۶٫- شهر ری باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.