آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم تقدیر و تشکر از آقای زارعی مسئول سابق واحد درآمد شهرداری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ طی مراسمی از آقای زارعی مسئول سابق واحد درآمد شهرداری باقرشهر قدردانی شد .

در این مراسم شهردار باقرشهر گفت : بسیار خوشحالم که در طی این دوماه که سکان شهرداری باقرشهر به بنده سپرده شده است با آقای زارعی که بسیار فرد توانمند و متخصص در حیطه کاری خود هستند همکار بوده ام .

علیرضا ناصری پور در ادامه اظهار داشت : جا دارد از آقای زارعی که دلسوزانه برای شهرداری باقرشهر تلاش کرده و زحمات زیادی کشیده اند صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم و مطمئنا آقای زارعی لیاقت بهترین ها را دارند چرا که در کار خود بسیار متخصص و پیگیر هستند .

وی در پایان خاطرنشان کرد : بعد از رفتن آقای زارعی از مجموعه شهرداری باقرشهر مسئولیت واحد درآمد را به آقای کاظمی سپرده ایم و امیدواریم که ایشان همانند آقای زارعی بتوانند از پس امور واحد درآمد که مسئولیت بسیار سنگینی است برآیند و از خداوند متعال برای هر دو بزگوار موفقیت و سربلندی را خواهانیم .

گفتنی است ؛ آقای زارعی مسئول سابق واحد درآمد شهرداری باقرشهر برای ادامه خدمت به شهروندان به شهرداری دیگری منتقل شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.