آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم معارفه بخشدار قلعه نو برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری، این مراسم با حضور بیات، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری و حجت الاسلام شیخی امام جمعه قلعه نو و جمعی از مسوولان بخش قلعه نو برگزار شد.
در این مراسم معاون سیاسی انتظامی فرماندار ری در سخنانی خدمت را امانتی در دست مسولان دانست و بیان داشت: بخش قلعه نو از بخش های محروم و کم برخوردار شهرستان ری است که باید در جهت حل مشکلات آن اقدامات اساسی صورت گیرد.
سعید بیات با اشاره به بودجه 149 میلیارد تومانی امسال شهرستان ری از محل دریافت عوارض واحدهای آلاینده و ارزش افزوده شهرستان اظهار داشت: به فضل خدا و با پیگیری و تسلط فرماندار ویژه شهرستان ری، اقدامات اساسی در جهت حل مسایل و معضلات روستاهای این شهرستان برداشته شده که امسال نیز این توجه از سوی مدیران استانی تداوم می یابد.
وی با قدردانی از تلاشهای کریم رئوف در مدت زمان تصدی بخشداری قلعه نو از وی به عنوان یکی از نیروهای پرتلاش و پرکار شهرستان یاد کرد و افزود: با توجه به دلسوزی و توان رئوف از ایشان در مسولیت دیگری در سطح شهرستان استفاده خواهیم کرد.
ایمان قربانی، سرپرست بخشداری قلعه نو نیز در سخنانی با قدردانی از اعتماد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، اظهار امیدواری کرد با کمک مردم، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا ها تحولات خوبی در این بخش رقم بخورد و اقدامات مدیران پیشین تداوم یابد.
کریم رئوف نیز در این مراسم با بیان بخشی از اقدامات دولت یازدهم در بخش قلعه نو از آسفالت برخی از معابر و روستا ها پس از 15 سال خبر داد و افزود: با تلاش فرماندار شهرستان و همت دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا ها اقدامات خوبی در جهت عمران و آبادانی روستا ها انجام گرفت.
بخش قلعه نو در جنوب شرقی استان تهران واقع شده و از توابع شهرستان ری است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.