آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم یادواره شهدای جنوب شرق استان تهران در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش  راگانیوز، علی اکبر انجمنی ظهر امروز در مراسم یادواره 2 هزار شهید جنوب شرق تهران گفت: شجاعت و گمنامی شهدا، سرافرازی و شرف تک تک ما ایرانی‌ها است.
IMAGE634416528144218750

مدیریت شهری جنوب شرق استان تهران در پاسخ به افرادی که امروز ایران را متهم به شروع جنگ تحمیلی می‌کنند اظهار داشت: عراق از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 تا آغاز جنگ تحمیلی در 31 شهریور 59 حدود 3 هزار حمله کوچک و بزرگ به مرز ایران اسلامی داشت ولی چون  در دین اسلام توصیه به دفاع شده و نه جنگ، جمهوری اسلامی ایران تنها از مرزهای خود دفاع کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: موفقیت‌هایی که امروز ایران اسلامی در تمامی علوم به دست می‌آورد به برکت خون شهدا و نتیجه دستاوردهای شهدا است.

انجمنی یادآور شد: در این برهه از زمان که وارد سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شده‌ایم به خود می‌بالیم و می‌گوییم که شهدا مظهر قدرت ایران و جهان اسلام هستند.

مدیریت شهری جنوب شرق استان تهران با اشاره به ایثار و فداکاری جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی، از جوانان و نوجوانان خواست تا با درس خواندن و پیشرفت علمی بتوانند در برابر نقشه‌ها و استراتژی‌های جدید دشمنان مقابله کنند و خطاب به بزرگ‌ترها گفت: علیرغم کم و کاستی‌هایی که ممکن است در زندگی وجود داشته باشد سعی کنند به تاسی از صبوری‌هایی که پدران و مادران شهید که در واقع عزت و سرمایه‌های ما هستند از خون این شهدا پاسداری کنند.

وی در ادامه افزود: به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند حال و هوای کشور را هرروز و هر لحظه شهدایی کنیم وظیفه مسئولان و به ویژه بنده حقیر به عنوان خادم مردم و هم‌رزم شهدا این است که با آرمان‌های شهدا میثاق ببندیم که ما هم راه شما را ادامه می‌دهیم. آن روز اگر شهدا می‌گفتند امام را تنها نگذارید، امروز هم باید در تمام زمینه‌ها تلاش کنیم که مقام معظم رهبری را تنها نگذاریم.

گفتنی است، مراسم یادواره شهدای جنوب شرق استان تهران با حضور جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) برگزار شد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921217000937#sthash.cvOg0rSf.dpuf

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.