آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراقب عزت انقلاب که ثمره خون پاک شهدا است باشید

ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ راگانیوز به نقل از  امور ایثارگران شهرداري باقرشهر ، مسئولین باقرشهر در بازدید از خانواده پاسدار شهید علی اکبری ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی ۲۰۱۵۰۵۱۰_۱۸۳۵۰۷اکبر علیه السلام و روز جوان از خانواده این شهید والامقام دلجوئی کردند 
در این دیدار که علیرضا باشتنی فرمانده اسبق ناحیه حضرت روح ا… (ره) باقرشهر و همرزم شهید ، دکتر سلیمان حبیبی عضو شورای اسلامی باقرشهر ، حاج احمد پورمحمدی مسئول هیئت رزمندگان اسلام و مسئول امور ايثارگران شهرداري باقرشهر حضور داشتند ، نسبت به رشادت ها و ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی و صبر و بردباری خانواده شهید علی اکبری ادای احترام نمودند .
در این دیدار گرم و صمیمی علیرضا باشتنی همرزم شهید ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس و سالهای پس از شهادت عزیزان خود گفت : شهید بزرگوار علی اکبری بسیار پرهیزکار و اهل تهجد و شب زنده داری بود و علاقه شدیدی به امام زمان (عج) داشت و همیشه برای سلامتی و فرج امام عصر (عج) دعا می کرد .
وی در ادامه افزود : شهید علی اکبری همواره به همراه برادرش مرتضی در جبهه ها حضور فعالی داشت و در عملیاتهای بیت المقدس ، محرم ، رمضان ، والفجر مقدماتی ، والفجر 4 و 5  و خیبر حضوریافت و حماسه ها آفرید .
در این بازدید مادر شهید به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و گفت : این شهید منشاء همه پیروزیها و ریشه آن را در دعا و معنویت می دانست و از خصوصیت اخلاقی بارز او این بود که همیشه روزه بود و به حضرت ابا عبدا…الحسین (علیه السلام) و جلسات روضه عشق راوانی داشت .
 وي در ادامه صحبتهای خود به اوضاع روز کشور و مسائل سیاسی روز  اشاره کرد وگفت : این مایه مباهات ماست که رهبری اندیشمند و صالح هدایت انقلاب را برعهده دارند و انشاءا… پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن تحویل خواهند داد .
مادر شهید علی اکبری در ادامه تصریح کرد : ما انقلاب نکردیم که به رفاه برسیم بلکه انقلاب نمودیم تا کرامات انسانی را در جهان گسترش دهیم و نشانه آن بیداری اسلامی است که امروز جهان اسلام را به حرکت واداشته است .
وی از مسئولین و مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان خواست که به نظرات عالمانه مقام معظم رهبری گوش جان سپارند و در مذاکرات مراقب عزت انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید گلگون است باشند و از اهداف و دستاوردهای والای انقلاب در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب کوتاه نیایند .  
در این دیدار جواد مغروری مسئول امور ايثارگران شهرداري باقرشهر گفت: اين شهيد در تاریخ 20/06/1343 چشم به
جهان گشود و در تاریخ 10/12/1362 در منطقه جفیر به همرزمان شهیدش پیوست .
 در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از این خانواده قدردانی گردید. 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.