آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مربی بدنسازی: تعلل در برگزاری انتخابات به این ورزش آسیب می رساند

راگانیوز – مربی و داور بین المللی فدراسیون بدنسازی با اشاره به برنامه های سرپرست فعلی این فدراسیون که فراتر از برگزاری انتخابات است، گفت: هدف وزیر ورزش و جوانان از انتصاب ایشان برگزاری مجمع انتخاباتی در اولین فرصت ممکن بود.

اکبر خزایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شائبه های در باره برگزاری انتخابات فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی وجود دارد که نیاز به شفاف سازی بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه در 4 سال اخیر بارها برای انتخابات این فدراسیون نام نویسی شده و انتخابات برگزار نشده است، گفت: در دوره دولت تدبیر و امید مجددا ثبت نام صورت پذیرفت و 14 نامزد تا پنجم آبان ماه (مهلت مقرر) برای کسب ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند. از سوی مسئولین نیز وعده داده شد که تا دو هفته دیگر انتخابات برگزار می شود که متاسفانه چنین نشد.

مربی پرورش اندام کشورمان تصریح کرد: از سوی دیگر وزیر ورزش برای برگزاری مجمع و انتخابات سالم و بی طرف افرادی را برای سرپرستی چند فدراسیون منصوب کرد که غلامرضا پارسا در بین این افراد به عنوان سرپرست موقت فدراسیون بدنسازی منصوب شد.

وی افزود : سرپرست فدراسیون از برخی کمیته های این فدراسیون برنامه سال 93 را خواسته است که این موضوع نشان می دهد ایشان در تلاش برای ماندن در این فدراسیون است نه برگزاری انتخابات. بر اساس قوانین اگر از زمان ثبت نام نامزدها سه ماه بگذرد، باید نام نویسی مجددی برای این فدراسیون صورت گیرد.

خزایی گفت: از این شواهد می توان نتیجه گیری کرد که سرپرست فعلی برای برگزاری انتخابات نیامده و قصد خارج شدن از فدراسیون را نیز ندارد، در حالی که در فدراسیون تکواندو سیدانلو پس از یک هفته انتخابات را برگزار کرد.

این مربی بین المللی خطاب به وزیر ورزش گفت: از آنجا که ورزش بدنسازی بیشترین ورزشکار و باشگاه را در سطح کشور دارد و پس از فوتبال پر طرفدارترین رشته ورزشی محسوب می شود، ضرورت دارد وزیر ورزش و جوانان هر چه سریعتر برای برطرف شدن این شائبه های اقدام کند تا این رشته ورزشی بیش از این دچار مشکلات بلاتکلیفی نشود. این فدراسیون در گذشته به دلیل تعلیق با مشکلاتی روبرو شد و نباید دوباره با آنها روبرو شود.

وی در ادامه با حمایت از اقدامات محمدرضا کاظمی آشتیانی در مدت سرپرستی این فدراسیون گفت: در زمان ایشان برای نخستین بار قهرمان جهان در مسابقات واقعی شدیم و زیر نظر فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی قرار گرفتیم. جا دارد از زحمات ایشان در مدت تصدیی سرپرستی این فدراسیون تشکر و قدردانی کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.