آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم بی دفاع غزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند حمایت امت اسلامی هستند

امام جمعه شهرری گفت: مردم بی دفاع و مظلوم غزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند حمایت های سازمان های مدعی حقوق بشر و امت اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی روز دوشنبه بمناسبت فرارسیدن روز جهانی قدسگفت : سران کشورهای مسلمان با حمایت از مردم بی گناه و مظلوم فلسطین و سوریه نقشه های شوم استکبار جهانی علیه مسلمان جهان را باید خنثی کنند.

وی با اشاره به خیانت برخی از سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با حمایت آمریکای جنایتکار برای سرکوب مسلمانان به دنبال تفرقه انگیزی در صفوف آنان است و ما باید از هر حرکتی که موجب ایجاد خدشه در اتحاد و وحدت مسلمانان شیعه و سنی می شود، خودداری کنیم.

شاهچراغی با بیان اینکه وحدت نقطه قوت مسلمانان در مقابله با توطئه های استکبار جهانی است، ادامه داد: حرکت و برنامه های استکبار جهانی بر ضد مسلمانان جهان نشان داده که آنها با اسلام ناب محمدی مخالف هستند نه با اسلام آمریکایی.

امام جمعه شهرری با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، نقطه وحدت مسلمان جهان را قدس دانست و اظهار داشت : نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران توانست جلو توطئه استکبار جهانی را بگیرد و در بین مسلمانان اتحاد ایجاد کند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس صرفا محدود به مسلمانان نبوده و تمام آزادیخواهان جهان در این روز با شرکت در راهپیمایی قدس، اعتراض خود را علیه جنایات رژیم صهیونیستی ادر سرزمین اشغالی فریاد می زنند، گفت: آحاد ملت ایران اسلامی اعم از شیعه و سنی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه امروز قدس مربوط به خدا و پیامبر اسلام است و صهیونیست به حریم خدا تجاوز کرده است، تاکید کرد: هر فرد آزادی خواه در هر کجای دنیا اگر روحیه آزادیخواه و غیرت داشته باشد باید در این راهپیمایی جهانی حضور یابد.

شاهچراغی تاکید کرد: چرا سازمان های بین المللی در سکوتی سنگین به سر می برند! چرا کشورهایی که ادعای حقوق بشرشان گوش فلک را کر نموده از خواب غفلت برنمی خیزند! و مظلومیت مردمی را که سالهاست مورد تجاوز وحشیانه ی رژیم صهیونیستی واقع شده اند را نمی بینند؛ یا نمی خواهند که ببینند.

وی خاطر نشان کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر کشتار روزانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه سکوت کرده اند؛ و رسانه های غربی نیز تصاویر کشته ها و زخمی های مردم مظلوم فلسطین را به عنوان مردم اسراییل منتشر می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.