آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم ری باردیگر حماسه ای ماندگار در حمایت از نظام اسلامی خلق کردند

شهرری- راگانیوز- مردم شهید پرور و انقلابی شهرری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای ماندگار در حمایت از نظام اسلامی خلق کردند و حضور شان پیامی به ملت های آزادیخواه جهان داشت که وقتی ملتی شهادت را سعادت می بداند هرگز شکست نخواهد خورد.

مردم غیور شهرری امروزاز ابتدای صبح روز سه شنبه 22 بهمن ماه در مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا کرده و با شعارهایی علیه استکبار جهانی، به دشمنان میهن اسلامی ایران ثابت کردند که تا آخرین قطره خون پای آرمان های امام و رهبری و نظام اسلامی ایستاده اند.

کودکان و نوجوانان با در دست داشتن پرچم های ایران، همراه با والدین خود با شعار های انقلابی در مسیر راهپیمایی حرکت و افراد سالخورده و حتی بعضی از آنها با ویلچر خود را از قافله انقلاب دور نکرده و در راهپیمایی شرکت کرده اند.

حضور مردم حماسه ای خاطره انگیز دیگر آفرید حضور پرشور امت در لبیک به رهبر وتجدید میثاقی دوباره با امام راحل و آرمان های امام و شهدا بود.

در یوم الله سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم از زنان و مردان پیران و جوانان همه و همه یکپارچه فریاد توحید الله اکبر را سر دادند.

در مسیر راهپیمایی پیرمرد 70 ساله که شعار الله اکبر جانم فدای رهبر را سر می داد به خبرنگار ایرنا گفت: امروز با حضور خود تجدید میثاقی دوباره باامام راحل و شهیدان کردم و ملت غیور ایران نشان دادند که همیشه پیرو رهبر و ولایت فقیه هستند.

ˈعطالله رجلانیˈ افزود: امروز فرزندان خمینی کبیر و سربازان خامنه ای با تمام وجود با نیتی پاک با خلوصی به صداقت سعی و صفایشان به خیابان ها آمده اند تا بیعتی دوباره با رهبرشان و استمرار راه انقلابشان را تا ظهور مهدی موعود فریاد کنند.

مرد 42 ساله ای که همراه فرزند و همسر خود آمده بود گفت: شرکت در راهپیمایی موجب استحکام بیشتر انقلاب اسلامی می شود تا تیم مذاکره کننده هسته ای بتواند با قاطعیت بیشتر بهتر به میدان وارد شود.

ˈرسول پوراکبریˈ افزود: این حضور برای تعیین سرنوشت کشور بسیار مهم است و ما آمده ایم تا با شکستن سرمای زمستان شکوه و شادابی حضور را با عظمت و اقتدار و همدلی گرما ببخشیم.

ˈزهره رضویˈ همسر وی نیز گفت: ما آمده ایم تا یک بار دیگر یاس و نا امیدی را برای دشمن به ارمغان بیاوریم.

وی خاطر نشان کرد: حضور ما تجدید میثاقی دوباره با امام و آرمان های امام است و نشان دهیم که دنباله رو راه شهدا بخصوص شهدای انرزی هسته ای هستیم.

ˈکیوان شیروانیˈ شرکت کننده 18 ساله گفت: امروز تمامی نگاهها به ایران است دشمنان ما منتظر هستند تا توطئه ای دیگر بر علیه ایران بکنند اما مردم ایران با حضور گسترده خود یکبار دیگر مشت محکمی بر دهن بیگانگان زدند.

وی که همراه چند تن از دوستان خود آمده بود و از این که امسال در راهپیمایی شرکت کرده ابراز خوشحالی می کرد، افزود: به مردم و دولت افتخار می کنم و با غرور می گویم که ملتی همیشه بیدار و حاضر در صحنه داریم و این اقتدار و عزمت توطئه جهانخواران را خنثی کرد.

ˈدانیال عظیمیˈ یکی دیگر از جوانان پرشور اهل ری گفت: ملت ایران به لطف خدا و حاکمیت خط سرخ شهادت با تبعیت از ولایت فقیه راه پر افتخار خود را با قدرت و با تکیه بر نسل جوان ادامه می دهد.

دانشجوی رشته برق افزود: حضور پر رنگ مردم امروز به عنوان یک تجربه تاریخی شیرین و اثر گذار می تواند به عنوان یک دیپلماسی قوی از نوع خیابانی آن پیام استقامت و استواری این ملت بزرگ در حمایت از تیم مذاکره کننده نشان دهد.

علیرضا قنبری افزود: مردم همبستگی، اقتدار ملی، حمایت از ولایت فقیه و دولت را را باشعارهای خود به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی نشان داد که سیاست های تحریمی علیه ملت ایران نیز اثری نداشته و در عین حال به دولت امریکا به خاطر زیاده خواهی هشدار دادند.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان یک ایرانی با غیرت با حضور در راهپیمایی امروز به عنوان یک عرصه دیپلماسی خیابانی در صیانت واستمرار این میراث گرانبها که انقلاب اسلامی است تلاش کردیم.

شعارهایی همچون ˈمرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیلˈ ، ˈمرگ بر انگلیس مرگ بر منافق فتنه گرˈ و همچنین ˈنهضت ما نهضت ماندگار است ملت ما ملت پایدار استˈ ، ˈشعار ملت ما پیروی از رهبر است همدلی و اتحاد حافظ این کشور استˈ ، ˈراه امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده استˈ ، ˈپیروزی بهمن دشمن شکن مبارک بر همه مرد و زن ˈ و ˈ الله اکبرˈ در مسیرهای راهپیمایی طنین افکن بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.