آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسجد ساجدین در شهرری به زودی به بهره برداری می رسد

راگا نیوز: شهردار منطقه 20 تهران با اعلام پیشرفت قابل ملاحظه پروژه‌های نیمه تمام مدیریت شهری از بهره‌برداری مسجد ساجدین شهرری خبر داد.

راگا نیوز: بهره‌برداری از مسجد ساجدین در شهرری
 

به گزارش راگا نیوز، عظیم بابایی در جمع خبرنگاران گفت: عملیات عمرانی مسجد ساجدین شهرری با زیربنای یک هزار و 800 مترمربع واقع در خیابان شهید سرگرد محمدی رو به اتمام است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه مسجد ساجدین با اعتباری بالغ بر 3میلیارد و 300 میلیون تومان در دو بلوک بتنی و فلزی ساخته شده است خاطرنشان کرد: دو شبستان برادران و خواهران و راه پله فرار در ضلع جنوب، 2 واحد مسکونی، یک واحد تجاری و صحن محوطه بیرونی در همکف و دو آسانسور هشت نفره در ضلع شمال و آشپزخانه، سالن غذاخوری، سرویس بهداشتی، موتورخانه در زیرزمین از جمله بخش‌های مختلف مسجد مورد اشاره است.

وی ساخت و بهسازی مساجد را در راستای گسترش فرهنگ و آموزه‌های دینی و از برنامه های اولویت‌دار مدیریت شهری برشمرد و افزود: علاوه بر اینکه تمامی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با محوریت مساجد انجام می‌شود، طرح تجهیز مساجد محله‌های 22 گانه به سیستم‌های هوشمند پخش اذان نیز در سطح منطقه آغاز شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.