آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مشارکت 22 هزار دانش آموز در طرح پرسش مهر رئیس جمهور

7471به گزارش راگانیوزمدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه6-شهر ری با اعلام این خبر گفت:  ریاست محترم  جمهور در آغاز سال جدید تحصیلی با طرح این پرسش که ایران ما با مشکل کم آبی روبه روست،  هر یک از ما چگونه می توانیم از آبهای ایران بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟ بستر و زمینه مناسبی برای همکاری و تعامل شرکت آب و فاضلاب و آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب فراهم کرد .

سید مرتضی میرآبادی افزود: در همین راستا روابط عمومی آبفای منطقه6- شهر ری با بهره گیری از این فرصت مناسب و به کارگیری تمامی توان و امکانات خود  اقدام به هماهنگی، برنامه ریزی و اجرای  برنامه های فرهنگی و آموزشی در مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی  سطح منطقه نمود .

وی هدف از اجرای این طرح را دستیابی به اهداف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب دانست و اظهار داشت : کارشناسان و مروجین فرهنگی شرکت با همکاری گسترده مدارس و اداره های آموزش و پرورش زیر پوشش، از نخستین روزهای اجرای این طرح در دهه پایانی آذرماه تاکنون در 60 مدرسه  به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی همراه با اجرای نمایش شاد صرفه جویی ،مسابقه نقاشی و جمله نویسی ،گریم صورت و … در قالب پرسش مهر رئیس جمهور پرداختند و  با توزیع اقلام و هدایای تبلیغی و آموزشی  22 هزار دانش آموز را با روش های صرفه جویی و راهکارهای حفظ منابع آبی آشنا کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.