آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاونت عمرانی استانداری تهران از علیرضا ناصری پور تقدیر کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در راستای کسب رتبه برتر شهرداری های گروه چهارم در سال 95 توسط شهرداری اسلامشهر معاونت عمرانی استانداری تهران از علیرضا ناصری پور تقدیر کرد.

پس از بررسی و ارزیابی عملکرد شهرداری اسلامشهر در سال 95 توسط استانداری تهران، این شهرداری رتبه برتر شهرداری های گروه چهارم را کسب کرد و علیرضا ناصری پور شهردار وقت اسلامشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است :

تلاش های ارزشمند، تحسین برانگیز و توانمندیهای مدیریتی جنابعالی در کنار همراهی و همدلی کارکنان شهرداری اسلامشهر موجب شد در بررسی و ارزیابی عملکرد 1395 شهرداری های تابعه استان تهران به عنوان  « شهرداری برتر گروه چهارم» برگزیده گردیده، بدینوسیله ضمن اعلام خرسندی از این انتخاب از زحمات بی دریغ جنابعالی در عرصه های مختلف مدیریت شهری تقدیر و تشکر می نمایم.

همچنین معاون امور عمرانی استاندار تهران در لوح تقدیری دیگر شورای اسلامی شهر اسلامشهر و واحدهای خدمات شهر، امور مالی، فضای سبز، قراردادها و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری اسلامشهر را پس از بررسی و ارزیابی عملکرد در سال 95 به عنوان برترین واحد در شهرداری های گروه چهارم اعلام کرده است.

گفتنی است ؛ شهرداری های «گروه چهارم استان تهران» شامل شهرداری های مهم و بزرگ این استان به جزء شهرداری تهران است و به شهرداری های رباط کریم، اندیشه، نسیم شهر، ورامین، قرچک، پاکدشت، گلستان، ملارد، قدس، شهریار و اسلامشهر گفته می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.