آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران:مسئولان استانی به تأمین آب شرب شهرستان ری نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانداری ریبه گزارش راگانیوزبه‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه ری، هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه بررسی مشکلات آب شهری و روستایی این شهرستان که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و مدیر‌عامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران، معاونان، بخشداران و مسئولان ادارات مربوطه در تالار خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد، اظهار کرد: به‌دلیل اعمال سیاست‌های غلط در گذشته از قبیل مسکن مهر در تأمین آب شرب شهرستان به‌ویژه شهرهای مجاور مانند باقرشهر، قیامدشت و حسن‌آباد با مشکلات و محدودیت‌های فراوانی مواجه هستیم که با جدیت تمام درصدد رفع آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به شاخص بالای جمعیتی برخی روستاهای شهرستان ری گفت: انتظار داریم تا مسئولان استانی به تأمین آب شرب شهرستان ری نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون استاندار تهران تأکید کرد: باید مشخص شود که به شهرستان ری چه مقدار سهمیه آب تخصیص داده شده است تا با آگاهی بیشتر به رفع دغدغه‌های به‌حق مردم و جلب رضایت آنان پرداخت.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: امیدواریم در سال 94 با پیگیری‌های مستمر فرمانداری و اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی و همچنین تخصیص اعتبارات جدید توسط آبفای استان تهران مشکلات کمی و کیفی آب شهرستان و شهرهای اقماری ری برطرف شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.