آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: حماسه سیاسی مردم برکات زیادی را برای ایران به ارمغان آورد

معاون استاندار تهران با اشاره به دستاوردهای حماسه سیاسی مرم غیور ایران اسلامی گفت: شکست مفتضحانه گروهی که با استفاده از زور،‌قدرت و تزویر به‌دنبال تکیه زدن بر اریکه قدرت بودند از جمله دستاوردهای حماسه سیاسی مردم ایران بود.

خبرگزاری فارس: حماسه سیاسی مردم برکات زیادی را برای ایران به ارمغان آورد

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، امیرحسین باقرنژاد بعدازظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی باقرشهر که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهیدان باهنر، رجایی و شهدای دولت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون هدایت‌های پیامبر گونه حضرت امام و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، ایثار و رشادت‌های شهدا و رزمندگان و حضور به‌ موقع مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: امروز که خداوند متعال توفیق خدمت‌رسانی به مردم را عنایت فرموده است باید با تمام توان و به‌نحو شایسته به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

فرماندار شهرستان ری ضمن قدردانی از خدمات شورای سوم و مدیریت شهری باقرشهر گفت: به‌واقع باقرشهر امروز با باقرشهر روزهای ابتدایی آغاز به کار دور سوم شوراها متفاوت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته در باقرشهر بر اساس نیازمندی شهروندان این منطقه بوده است و قابل ذکر است که تلاش‌های مدیریت شهری در این دوران با توجه به آینده شهر صورت گرفته است و اقداماتی که در حوزه‌های مختلف صورت گرفته‌ است نیازهای مردم در آن حوزه را برای ده‌ها سال آینده جوابگو خواهد بود.

باقرنژاد با تاکید بر اینکه خلق حماسه سیاسی مردم برکات زیادی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است، خاطرنشان کرد: عزت، اقتدار و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله دستاوردهای این حماسه ماندگار بود.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: انتخاب دولت شایسته و شکست مفتضحانه گروهی که با استفاده از زور و قدرت می‌خواستند بر اریکه قدرت بنشینند از دیگر دستاوردهای این انتخابات بود.

باقرنژاد در ادامه با اشاره به خدمات شهرستان ری گفت: با توجه به قدمت تاریخی، پتانسیل‌های فرهنگی و موقعیت جغرافیایی و … شهرستان ری خدمات گسترده‌ای را به استان تهران و حتی سراسر کشور می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.