آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران : دهه چهارم انقلاب، دهه توسعه و پیشرفت و عبور از مشکلات خواهد بود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جشن بزرگ روز ملی فناوری هسته ای که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان مدارس ناحیه یک و دو ری در ورزشگاه آریو مصلی نژاد شهرری برگزار شد اظهار داشت: در دهه چهارم بتوانیم با تلاش دولت، نخبگان، مردم و مسئولان از بحران ها عبور کنیم و ایران به ثبات کامل برسد.

جمالی پور در این مراسم موفقیت تیم هسته ای ایران در مقابل صف آرایی دشمنان را دستاورد بزرگی برای کشور دانست و افزود: جمهوری اسلامی بدون هیچ هزینه ای و بدون عقب نشینی از سیاست های انقلاب به اهداف متعالی و والای خود رسیده است که این موفقیت برکات زیادی برای کشور در پی خواهد داشت.

وی با قدردانی از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به خاطر برپایی جشن بزرگ روز ملی فناوری هسته ای، یادآور شد: ما در حوزه فناوری هسته ای به جایگاه ویژه ای رسیدیم و باید به خاطر رسیدن به قله توسعه در حوزه فناوری هسته ای این افتخار ملی را همیشه جشن بگیریم.

فرماندار ویژه ری در ادامه افزود: با حمایت های رهبر معظم انقلاب، قوای مقننه و قضائیه و فرماندهان نظامی، علی رغم همه تحریم هایی که با آن مواجه بودیم توانستیم بر این موانع پیروز شویم .

وی با قدردانی از تلاش و همت شهدای هسته ای، تصریح کرد: امروز زحمات دانشمندان و شهدای هسته ای ما به بار نشسته است و این افتخار ملی را مدیون شهدا هستیم و باید قدر شناس شهدا باشیم.

  فرماندار شهرستان ری اظهار داشت: اولین کشوری که نسبت به موفقیت ایران در نشست هسته ای عکس العمل نشان داد رژیم اشغالگر قدس بود چون این اتفاق بدون هیچ هزینه ای  جمهوری اسلامی را به یک قدرت بین المللی معرفی کرد و بدون اینکه از چارچوب های سیاست های کلی کشور عقب نشینی کنیم به توفیقات مهمی دست یافتیم.

ایشان در ادامه تصریح کرد: این توفیق باعث شد تا دشمنان نظام هم دانش هسته ای، هم تحقیقات و هم غنی سازی را در حوزه فوردو، نطنز و آب سنگین اراک برای ایران محفوظ بدانند.

وی با اشاره به این موضوع که کلید تدبیر و امید یکی از قفل های مهم مسیر پیشرفت کشور را باز کرد افزود: دشمن اذعان می کند که ملت ما با مقاومت توانسته به اهداف خود برسد و این در سایه همبستگی ملت شریف ایران به دست آمده است.

جمالی پور شعار سال رهبری را رمز پیشرفت و عبور از سختی ها دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب به این دولت و به تیم هسته ای اعتماد دارند و در شرایط مختلف اعتماد خود را ابراز داشتند و با توجه به شعار امسال معظم له، با عنوان «همدلی و همزبانی دولت و ملت» نظام اسلامی با انسجام داخلی و وحدت دولت و ملت می تواند به قله های بلند توسعه برسد.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: سلاح هسته ای و قدرت نظامی برای کشور ها امنیت و آرامش نمی آورد چرا که پاکستان با داشتن سلاح هسته ای هیچ وقت روی آرامش به خود ندیده است. امروز وحدت انسجام و همدلی منشاء آرامش است و درسایه انسجام و وحدت می توانیم به قله رفیع پیشرفت برسیم.

 در پایان این مراسم فرزند شهید قشقایی شهید هسته ای، بیانه ای در ارتباط با جشن ملی فناوری هسته ای قرائت کرد و دانش آموزان ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی بادکنک های سفید به عنوان نماد انرژی هسته ای صلح آمیز و پاک به آسمان رها کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.