آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: ری شناسنامه تاریخی ایران است

هدایت‌الله جمالی‌پور با اشاره به تاریخ و سبقه چند هزار ساله شهر ری اظهار داشت: شهر ری شناسنامه تاریخی ایران است زیرا در ری 143 اثر تاریخی وجود دارد که 43 اثر آن ثبت ملی شده است.

معاون استاندار تهران با انتقاد از غفلت در رسیدگی به آثار باستانی کهن گفت: عدم رسیدگی به آثار کهن، غفلت از حفظ آثار باستانی و نابود شدن بخشی از آن‌ها اصلاً قابل قبول نیست.

فرماندار ویژه شهرستان ری نابودی آثار باستانی را ضربه‌زدن به تاریخ و تمدن کشور دانست و عنوان کرد: امید است با همت مسئولان ذی‌ربط در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به میراث فرهنگی ری شود.

*ری خواستگاه ورزش پهلوانی و قهرمانی است

جمالی‌پور با اشاره به استعدادهای ورزشی شهرستان ری گفت: با بررسی در میزان مدال‌های طلای المپیک در می‌یابیم که نیمی از مدال‌های طلای کسب شده در المپیک توسط ورزشکاران ری به ارمغان آورده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار امیدواری کرد با همدلی و اتحاد همه مسئولان هرآنچه تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است، مورد توجه ویژه قرار گیرد و در راستای رفع آن گام برداریم.

معاون استاندار تهران در پایان تصریح کرد: امید است با مودت و یکپارچگی در راستای ارتقای امنیت و خدمات اجتماعی در سطح شهرستان ری قدمی برداشته و به مطالبات مردم جامه عمل بپوشانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.