آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: شهیدان بستر خدمت رسانی مسوولین به نظام را فراهم کردند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری”هدایت الله جمالی پور”معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در جشن باشکوه میلاد حضرت زهراء سلام الله علیها که با عنوان تجلیل از “مادران و همسران معظم شهداء” به همت بنیاد شهید شهرستان برگزار شد با تقدیر و تجلیل از ایثارگری و فداکاری های مادران و همسران معظم شهیدان اظهار داشت: در روزگاری که کشورهای منطقه و پیرامون ایران اسلامی فاقد امنیت، آرامش و آسایش هستند و در جنگ و خونریزی به سر می برند کشور بزرگ ایران به برکت جانفشانی شهدای والا مقام دارای امنیت همراه با اقتدار و عزت جهانی است.

وی در ادامه افزود: شهیدان عزیز با هدیه جانشان و با نثار خونشان  از ارزشهای والا و از کیان و مرزهای این نظام دفاع کردند و ما باید با تداوم و تثبیت راه آنان قدردان این فداکارای ها و جانفشانی ها باشیم.

فرماندار ویژه ری با اشاره به رسالت بزرگ مادران و همسران شهداء در طول دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: کشور ایران امنیت، عزت و اقتدارش را مدیون خون شهدا و فداکاری مادران و بانوان ایثارگری است که فرزندان و همسرانشان را تقدیم این نظام نموده و بعد از آن در کمال متانت و وقار در قبال خون شهیدانشان هیچگونه مطالبه ای نداشته و ادامه دهنده راه عزیزانشان خواهند بود.

جمالی پور در ادامه اظهار داشت: همه مسوولین و خدمتگزاران نظام وظیفه دارند تا با تمام امکانات و با همه وجود در خدمت خانواده شهدا بوده و قدر شناس فرزندان و همسران شهید این مادران و بانوان غیور باشیم.

معاون استاندار تهران در پایان افزود: آنچه که وظیفه مجموعه ها و دستگاه های اجرایی شهرستان ری می باشد این است که در غایت توان خود در خدمت خانواده های شهدا باشند تا موجبات رضایتمندی آنان همواره فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.