آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: قانون، ملاک عمل در انتخابات مجلس است

به گزارش  راگانیوز به نقل  از روابط عمومی فرمانداری”هدایت الله جمالی پور”معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کمیته راهبردی انتخابات که با حضور معاونان فرماندار و بخشداران تابعه در دفتر معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات مجلس و خبرگان در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: انتخابات نقش بسیار موثری در اقتدار و عزتمندی کشور و همچنین سرنوشت و آینده ملت دارد .

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه افزود: سیاست دولت یازدهم در فرایند انتخابات حفظ و صیانت از حقوق و آراء ملت و همچنین رعایت اصول اخلاقی، تقوا، صبر و شکیبایی، دقت در عمل و رفتار مناسب با رای دهندگان است.

وی با تاکید بر انتخاب افرادی امانتدار، متعهد و متخصص در شعب اخذ رای اذعان داشت: اعضای شعب باید در تمام مراحل اخذ رای قانون را رعایت نموده و به وظیفه خود درست و با دقت عمل کنند .

جمالی پور با تاکید بر رعایت خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: مجریان و متولیان در امر انتخابات باید مراقب باشند تا در جامعه شبهه سیاسی بوجود نیاید و با رعایت کامل سیاست های کلی نظام از ایجاد هزینه و تنش در کشور جلوگیری به عمل آورند.

ایشان در ادامه تصریح نمود: همه کسانی که از دریچه قانون مورد تایید نظام واقع شده و صلاحیت آنها برای حضور در عرصه سیاسی کشور احراز می شود، سرمایه های نظام و عناصر موثر در توسعه و پیشرفت کشور محسوب می گردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: طبق بیانات و تاکید رئیس جمهور محترم باید با استفاده از همه ظرفیت های موجود در کشور و فراهم نمودن تمام شرایط و ملزومات با برگزاری انتخاباتی پرشور، مجلسی توانمند و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران بوجود آوریم.

فرماندار ری خطاب به بخشداران تابعه و متولیان امر انتخابات عنوان کرد: با شناسایی افرادی متعهد و امانتدار در بخش ها و برگزاری کلاس های آموزشی مربوطه در یک زمانبندی مشخص، شرایطی آرام و دور از تنش در حوزه های انتخاباتی را فراهم آورند.

معاون استاندار تهران در پایان اظهار امیدواری کرد: در سال 94 با همدلی و همزبانی در بین آحاد ملت و مسوولین نظام انتخاباتی پرشور و مثال زدنی برگزار خواهد شد و برگ زرین دیگری با شاخصه های والای سرافرازی، عزتمندی و دموکراسی در کشور رقم خواهد خورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.