آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: موفقیت صنعت نماد رشد اقتصاد است

دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در بازدید از شهر صنعتی شهر سنگ در باقرشهر موفقیت صنعت را نماد رشد اقتصادی جوامع در بخش شهری و روستایی دانست. وی که در همراهی بخشداری کهریزک شهردار و شورای اسلامی باقرشهر و هیئت امنای شهر سنگ از این شهر صنعتی بازدید می‌کرد مشکلات اصناف شاغل در این شهرک را پس از استماع رسیدگی کرد .

وی شرع را بالاتر از قانون دانست و در خصوص توجه شهردار و شورای شهر به مشکلات ایشان گفت: در نشست خصوصی که با مدیران شهری باقرشهر داشتیم مشخص بود که آنها هم دغدغه رشد این شهرک را دارند اما مکلف هستند در اجرای قانون اول شرع را در نظر بگیرند، چرا که هر قانونی اول باید مشروعیت داشته باشد.

اصناف شاغل در این شهرک، با ابراز گله‌مندی از اطاله زمانی مجوزها خواستار رسیدگی به این موضوع شدند: فرماندار ویژه با اشاره به نشست قبل از بازدید شورای اسلامی باقرشهر در این خصوص گفت : شورای اسلامی باقرشهر رسیدگی به مشکلات و رشد و اعتلای شهرک صنعتی شهر سنگ را از دغدغه‌های مهم خود میداند و شما با مراجعه به آن ها و شهرداری می‌توانید مشکلات خود را در چارچوب قانون و شرع رفع کنید.

دکتر جمالی پور در ادامه یکی از مهمترین ویژگی های دولت را عملکرد شفاف دانست و گفت: عملکرد شفاف بهترین ابزار برای پیشگیری از مفسده است. الحمدلله سیستم های اداری دولتی در سلامت اداری به شهروندان ارائه خدمت می‌کند و قطعا باقرشهر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دکتر علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر نیز در حاشیه این بازدید تلفیق صنعت و شهروندی را در باقرشهر ازخصیصه های خاصه این شهر دانست و گفت: قطعاً این مراکز صنعتی باید رشد پیدا کنند تا بتوانند بر اقتصاد ملی تاثیر مثبت بگذارند. شهرداری به سهم قانونی خود در کنار این صنایع هست تا شاهد اعتلای بیش از پیش شاخص‌های رشد اقتصادی باشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.