آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: کمیته امداد یادگار طلایی امام عظیم الشان در راستای اهداف والای نظام است

به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ری”هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ای که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد در امور شهرستان های استان تهران، مدیرنظارت و رسیدگی به شکایات استانداری تهران،معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس کمیته امدادمنطقه20، مسوول اجرایی زکات شهرستان و مدیرکمیته امداد شهرستان ری در دفتر معاونت سیاسی فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: هرچه کمیته امداد کشور از متولیان و امور سیاسی به دور باشد اعتماد و اتکال مردم به این مجموعه خدمتگزار بیشتر خواهد بود.

جمالی پور در ادامه افزود: با توجه به شرایط فرهنگی کشور و نوع مطالبات مردم باید نگاه جدیدی به امداد و کمک به محرومین و نیازمندان داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه درآمدها و کمک های مالی اندک حلال مشکلات مردم و نیازمندان نیست تصریح کرد: اینگونه درآمدها مانند پرداخت یارانه در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی موثر نیست و چنانچه در راستای تولید و صنعت کشور مدیریت شود جامعه از وضعیت رفاهی بهتری برخوردار خواهد  بود.

وی افزود: در صورتی که هزینه های خرد و کوچک هدایت و مدیریت شود با یک برنامه ریزی اصولی می توان همه این خدمات کمیته امداد را با رویکردی مناسب تر و در قالب خود اشتغالی در جامعه محقق نمود.

معاون استاندار تهران با اشاره به این موضوع که با مدیریت درآمدهای خرد می توان در راستای محرومیت زدائی قدم های موثری برداشت تصریح کرد: در صورت اجرای چنین طرحی کمیته امداد به عنوان یک نهاد سیاست گذار و ناظر بین مردم و بنگاه های اقتصادی وارد عمل شده تا بنگاه های اقتصادی خرد و کوچک به واحدهای اقتصادی بزرگ تبدیل شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.