آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون اول قوه قضائيه : دشمنان ، اراده و ايمان جوانان را نشانه رفته اند

معاون اول قوه قضائیه گفت: دیروز دشمنان جنگ نظامی را بر ملت ایران تحمیل کردند و امروز نیز با جنگ نرم ، اراده و ایمان جوانان ، این آینده سازان مملکت را نشانه رفته اند.


حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهرری افزود: تا دیروز پرچم اسلام و عدالت خواهی در دست امام خمینی (ره) بود و امروز نیز در دستان توانمند رهبر معظم انقلاب قرار دارد و این به معنای سرزنده بودن مکتب اسلام ناب است.
او هدفدار بودن نظام جمهوری اسلامی و ایجاد امید و نظم در تمامی مراحل زندگی را از پیام های انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: انسانهای با کرامت جز برای خدا در مسیر سعادت و خوشبختی گام برنمی دارند و رهبر معظم انقلاب از الگوهای بارز این ادعا هستند.
معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: ایستادگی در برابر زیاده خواهان و ستمگران از روشهای انسانهای با کرامت است و در وهله کنونی که جمهوری اسلامی با انواع تحریمهای اقتصادی مواجه است تنها راه مقابله با این تهاجمات ، اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: در این روش هم کار و هم تولید وجود دارد و باید با اشاعه فرهنگ صرفه جویی و کم مصرف کردن نیز به جنگ تحریم ها رفت و از این آزمون نیز به خوبی و سربلندی بیرون آمد.
او توسل جستن به اهل بیت وائمه اطهار(ع) را از دیگرراههای مقاومت در برابراهداف دشمنان برشمرد و افزود: با این روش نه تنها دشمن شناسی انسانهای با کرامت افزایش خواهد یافت بلکه شناخت نسبت به ولی فقیه و امید دردل منتظران فرج صاحب عصر (عج) بیشتر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.