آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون جدید سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری منصوب شد

طی حکم از سوی استاندار تهران ˈسعید بیاتˈ به عنوان معاون جدید سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری معرفی شد.

 در آیین تکریم و معارفه معاونین جدید و سابق سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری که در محل سالن خدمت فرمانداری برگزارشد، قائم مقام و معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، فرماندار و روسای ادارات و برخی از مدیران مجامع امور صنفی شهرستان ری حضور داشتند.

قائم مقام و معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در این مراسم اظهارداشت: دولت به دنبال کادرسازی برای خدمت گذاران به نظام جمهوری اسلامی است تا در سالهای آتی مسوولیت های بیشتری به صالحان سپرده شود.

شهاب الدین چاووشی افزود: با توجه به مسایل سیاسی و انتظامی و اجرایی کشور دولت برای پست های حساس به دنبال استفاده از افرادی است که ضمن داشتن علم و آگاهی از مسایل جاری کشور وهمچنین بعد خارجی، با مشی دولت اعتدال سازگار باشند.

وی وضعیت بین المللی کشور را هم اکنون مطلوب عنوان کرد و افزود: درعرصه های دیپلماسی و هسته ای ، جمهوری اسلامی ایران به دنبال احقاق حقوق ملت است و در این مسیر در مقابل زیاده خواهی دشمنان کوتاه نخواهد آمد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: نگاه فراجناحی یکی از مولفه های دولت اعتدال در گزینش افراد برای پست های اجرایی است و از این رو کسانی که بر مسایل منطقه ای و کشور اشراف دارند در اولویت قراردارند.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ با بیان اینکه انتخاب معاون جدید سیاسی و انتظامی شهرستان ری از سوی استاندار تهران را با نظر قائم مقام استانداری و به لحاظ استفاده از فراجناحی بودن آن بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: با این انتخاب چهره سیاسی و انتظامی و تشکیلات اداری شهرستان ری به نحوی مطلوب در راستای خدمت رسانی به مردم منطقه، متحول خواهد شد.

این گزارش حاکیست سرهنگ سید نعمت الله طباطبایی معاون سیاسی و انتظامی سابق فرمانداری ویژه شهرستان ری به کسوت بازنشستگی نایل شد و در این مراسم از سوی استانداری تهران و فرمانداری شهرستان ری با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.