آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون عمرانی استانداری تهران : رعایت قانون شرط اول تکریم ارباب رجوع است

 به گزارش راگانیوز به نقل از سایت اطلاع رسانی  شهرداری باقرشهرحسن کریمی معاون عمرانی استاندار تهران، صبح امروز در نشست تخصصی که با مدیران شهرداری باقرشهر با حضور شهردار و شورای اسلامی این شهر برگزار شد، تکریم ارباب رجوع را از امور بسیار مهم و اساسی مدیریت شهری دانست و گفت: رعایت قانون از حقوق اولیه شهروندان و ارباب رجوع است. شهرداری ها باتوجه به اینکه بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند باید قانونمداری را سرلوحه خود قرار دهند. گاهی شهروندان ممکن است به دلیل عدم آگهی درخواست های غیرقانونی داشته باشند، تنویر فکر شهروند و رعایت قانون از وظایف اصلی مدیریت شهری است.

حسن کریمی در ادامه با تقدیر از فعالیتهای انجام شده در باقرشهر ، شهردار این شهر را صاحب تجربه و روحیات عالی خدمت دانست و گفت: در مقایسه عملکرد با دوره های قبل باید بگویم، در زمانهایی که شهردار فعلی سکان مدیریت این شهر را بر عهده داشته اند ، کارهای خوبی انجام شده است که البته مابیش از این توقع داریم . مردم این شهر مردمان فهیم وخوبی هستند و باید امکانات و خدمات خوبی به آنها ارائه شود. البته کاستی های جزیی وجود دارد اما این دلیل بر این نیست که کارهای ارزنده انجام شده نادیده گرفته شود.IMG_8754

وی مدیران شهری را امانت داران نظام دانست و گفت: نوع فعالیت شما نشانگر عملکرد دولت و ادارات فرادستی است. خدمت خالصانه را به مردم، سرلوحه امور خود قرار دهید و امانت داران صادق برای مردم باشید. من کارهای خوبی را در شهر شما می بینم که جای تقدیر وتشکر دارد. فرصت های خوبی برای خدمت دارید که نگذارید بابی دقتی پایمال شود. الحمدالله شهردار باقرشهر با مطاوعت شورای اسلامی خدمات خوبی رابه شهر ارائه داده است که جای تحسین از ایشان و مدیران مجموعه را دارد.

محمد رضا طالبی، معاون عمرانی فرماندار و معاون ویژه استاندار تهران نیز طی سخنانی با اشاره به وضعیت آلودگی شهرستان ری ، به ارائه گزارشی درباره وضعیت فضای سبز شهرستان پرداخت و از معاونت عمرانی استاندار خواستار رسیدگی به وضعیت آلاینده های شهرستان ری شد. طالبی وضعیت آلودگی شهرستان ری فراتر از مرز هشدار دانست و گفت : وجود آلاینده های مختلف در شهرستان ری که مرکز تجمع آن باقرشهرو کهریزک است، برای شهروندان و سلامت آنها، آسیب رسان است و ما خواستار توجه بیش از پیش به این مشکل هستیم.

در این برنامه که همزمان با هفته وحدت برگزار شد و عده ای از شهروندان اهل تسنن باقرشهر نیز حضور داشتند ، از کتیبه بصیرت و فرهنگ ایثار شهرداری باقرشهر رونمایی شد. همچنین با توضیحات مسئول روابط عمومی از پرتال جدید شهرداری باقرشهر نیز رونمایی شد.  در مراسم رونمایی سایت به پیشنهاد معاونت عمرانی از لینک فیلم ها از جمله فیلم     آلاینده های شهرستان ری بازبینی و مورد تقدیر وی قرار گرفت.

با حضور این هئیت ، از پروژه های دره مافتون ، مخزن آب، کمربندی غربی، دومین زورخانه باقرشهر ، بازدید شد. حسن کریمی روند اجرایی پروژه های عمرانی شهر را عالی ارزیابی کرد واز شهردار خواست درکیفیت اجرایی این پروژهها دقت نظر بیشتری داشته باشند تا در احقاق حقوق شهروندان خللی ایجاد نشود.IMG_8978

در حاشیه این مراسم به مناسبت هفته وحدت با حضور شهروندان اهل تسنن و شیعه در انتهای کوی ارغوان مراسم درختکاری نیز انجام شد.

گفتنی است در این برنامه ، عرفان منش مدیر کل اجتماعی استاندار تهران ، کارشناسان معاونت عمرانی استانداری تهران و فرمانداری ری، بخشدار کهریزک و شورای اسلامی باقرشهر ومدیران شهرداری باقرشهر ، شهردار کهریزک، شهردار حسن آباد حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.