آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون فرماندار ری: یکی از مصادیق بارز همدلی و همزبانی مشارکت در امر مدرسه سازی است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری “عباسعلی سعیدیان” معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار در اولین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان که با حضور “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی بخشداران و نمایندگان شهرداری های تابعه در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: فعالیت های معنوی نیز کمک شایانی به امر مدرسه سازی خواهد کرد چرا که کسانی هستند که در حال حاضر بنابردلایلی قادر به مشارکت در این امر نیستند اما امید می رود در آینده همراه خوبی برای مجمع خیرین مدرسه ساز باشند.

وی در ادامه افزود: جلسات متعددی با اداره های آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان تشکیل و تصمیم برآن شد طی برگزاری همایشی با عنوان “تجلیل و تقدیر از خیرین مدرسه ساز” ، باشناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در امر مدرسه سازی واقع در حوزه شهرستان از وجود مادی و معنوی آنها استفاده و بهره برداری بهینه شود.

سعیدیان تصریح کرد: این همایش روز سه شنبه تاریخ 25 فروردین از ساعت 16 الی 18 در سالن فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز شهرستان برگزار خواهد شد.

ایشان  در ادامه اذعان داشت: هرسرمایه گذاری که قصد فعالیت در ساخت مدرسه داشته باشد زمین این مدرسه به صورت رایگان در اختیار او قرار خواهد گرفت.

معاون فرماندار با ارائه گزارشی از سال 93 در خصوص بهسازی و ساخت مدرسه در شهرستان ری تصریح کرد: با توجه به تراکم جمعیت در نواحی 1 و 2 و پراکندگی جمعیت در حسن آباد و کهریزک در حال حاضر در 4 منطقه از مناطق شهرستان بین 50 تا 80 مدرسه مورد نیاز است.

سعیدیان در پایان گفت: امیدوارم در سال جدید با مساعدت خیرین مدرسه ساز و سرمایه داران خیر شهرستان و همراهی و کمک مجموعه های تولیدی و صنعتی شاهد ساخت و بهسازی حداقل 15 مدرسه در شهرستان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.