آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون پژوهش آموزش و پرورش استان تهران: چهل و سومین جشنواره فیلم رشد دانش آموزی در شهرری برگزار می‌شود

راگانیوز: معاون پژوهش آموزش و پرورش استان تهران گفت: چهل و سومین جشنواره فیلم رشد از ۱۰ تا ۱۴ اسفند در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار می‌شود.
فیلم رشد

محسن نوروزیان  اظهار کرد: جشنواره بین الملی فیلم های آموزشی رشد یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین جشنواره هایی است که از1342 تا کنون در کشور ما هر ساله برگزار می شود.

وی افزود: بعد از سالها متولیان امر آموزش در فضای تعلیم و تربیت به این نتیجه رسیدند که برای رساندن پیام های تربیتی و آموزشی خود به صورت شفاف تر و رساتر از ابزارهای دیجیتالی که انقلابی در جهان بوجود آورده استفاده کنند.

معاون پژوهش آموزش و پرورش گفت: هدف از برگزاری این جشنواره انتخاب فیلم های مستند، فیلم های کوتاه و بلند که در زمینه های علمی و آموزشی و تربیتی به نحو مطلوب و روان به  یادگیری و یاد دهی دانش آموزان کمک می کند است.

وی عنوان کرد: از اهداف دیگر جشنواره ترغیب فیلم سازان به ساخت فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی با کیفیت بالا و استفاده از ظرفیت های سینما به صورت تخصصی در امر تعلیم و تربیت بوده است.

نوروزیان تصریح کرد: در تهیه این فیلم ها از افراد خاصی استفاده نشده بلکه از همه گروه ها استفاده شده تا مناسب ترین و بهترین فیلم ها با اهداف جشنواره تهیه شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره با برنامه ریزی وزارت آموزش و پروش بهترین فیلم های منتخب از کل کشور وبا یک تعامل جهانی از سایر کشورها جمع آوری شده و در سانسهای مختلف دانش آموزان از مقاطع ابتدایی و راهنمایی و متوسطه فیلم های را مشاهده می کنند.

معاون پژوهش آموزش و پرورش گفت: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت مناسب وسایل کمک آموزشی و دیجیتالی و الکترونیکی باید مورد توجه خاص قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با وسعت کل مردمان جامعه خود زندگی می کند امیدواریم با دلسوزی متولیان امر تعلیم و تربیت شاهد رشد روزافزودن در این زمینه ها باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.