آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معرفی سایت اینترنتی برای ثبت شکایات کاندیداهای شورایاری

 معرفی سایت اینترنتی برای ثبت شکایات کاندیداهای شورایاری

راگانیوز-شهرری، علی‌محمد نائینی ظهر امروز در دیدار با شهردار منطقه 20 اظهار داشت: هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورایاری منطقه 20 به ریاست شهردار منطقه و متشکل از نماینده هیئت نظارت عالیه از فرمانداری شهرستان ری، نماینده هیئت نظارت تخصصی از شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهری این منطقه جنوبی در دروازه ری واقع در میدان نماز شهرری مستقر و فعالیت رسمی آن‌ها آغاز شده است.

مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار تهران به شکل‌گیری ستادهای محلی در 20 محله شهرری نیز اشاره کرد و افزود: با انتخاب افراد شایسته، بانفوذ، مومن و معتمد به‌زودی شاهد حرکت و تحول جدیدی در عرصه‌های مدیریت شهری، فرهنگی و اجتماعی در مقیاس محلات شهر تهران خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت‌های محله و شهرداری استفاده خواهیم کرد، گفت: در صدد هستیم تا روند انتخابات با مشارکت حداکثری، حضور افراد موثر، بدون حاشیه و حضور فعال، آگاهانه و مورد وثوق شهروندان انجام شود.

مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار تهران انتخابات را از تجارب بسیار موفق نظام جمهوری اسلامی دانست و انتخابات شورایاری‌ها که در مقیاس محله‌های پایتخت انجام می‌شود را با اهمیت برشمرد.

در ادامه طاهر میرزایی کریمی دبیر اجرایی هیئت نظارت منطقه 20 نیز گفت: با تمهیدات شهرداری منطقه 20، مکان استقرار با تجهیزات لازم در کم‌ترین زمان در اختیار این هیئت قرار گرفته و روند فعالیت آن آغاز شده است.

وی افزود: شهروندان و کاندیداهای انتخاباتی شورایاری می‌توانند نظرات و گزارش‌های احتمالی خود را از روند برگزاری و یا نسبت به دیگر اعضای کاندیداها، در سایت www.nezaratshora.ir ثبت کنند تا به دیدگاه‌ها و شکایات آن‌ها رسیدگی شود.

به گزارش فارس، این جلسه با ارائه گزارشی از روند ثبت‌ نام و تمهیدات شهرداری منطقه 20 از سوی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 پایان گرفت.

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، رئیس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران، دبیر اجرایی هیئت نظارت منطقه 20، دبیر ستاد اجرایی منطقه 20، قائم‌مقام شهردار منطقه و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 از حاضران این جلسه بودند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.