آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

منطقه 20 آماده برپایی ویژه برنامه‌های عید فطر/ اقامه نماز عید فطر در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

شهردار منطقه 20 از تمهیدات این منطقه برای برگزاری مراسم ویژه روز عید فطر و میزبانی از نمازگزاران این عید بزرگ با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد.
 کتانباف

منصور کتانباف پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم برای میزبانی از نمازگزاران عید فطر در ضلع جنوبی و مصلای حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) پیش‌بینی و مکان برگزاری نماز در ضلع جنوب آماده‌سازی شده است.

وی افزایش ظرفیت پارکینگ در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی را از تمهیدات ترافیکی مدیریت شهری در این محل برشمرد و گفت: به منظور امنیت و تردد روان نمازگزاران، مسیرهای اصلی منتهی به حرم از ساعاتی پیش از شروع مراسم بسته می‌شود و شهروندان بهتر است برای حضور در مراسم نماز عید فطر در این حرم شریف از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: استقرار ایستگاه‌های فرهنگی، افزایش امکانات رفاهی و خدماتی و حضور عوامل اجرایی حوزه‌های مختلف مدیریت شهری نیز پیرامون حرم لحاظ شده است.

کتانباف به برپایی نماز عید فطر در دیگر مکان‌های منطقه 20 نظیر مساجد، بوستان‌ها و فضای تاریخی چشمه علی اشاره کرد و افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) علاوه بر مراسم نماز عید فطر میزبان نمایشگاه فرهنگی اغوا با مضامین جنگ نرم، آسیب‌های ماهواره و … نیز است.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: همزمان با شب و روز عید فطر و به شکرانه 30 روز روزه‌داری، جشن‌های مردمی و ویژه برنامه‌های آئینی و فرهنگی در مساجد، بوستان‌ها و مجموعه قمر بنی هاشم (ع) برپا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.