آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مهمترین دغدغه دولت ایجاد اشتغال و کاهش نرخ تورم در کشور است

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور مهمترین دغدغه دولت را ایجاد اشتغال و کاهش نرخ تورم در کشور دانست و اظهار داشت: مردم نقش بسزایی در ایجاد و حفظ نظام اسلامی دارند و مدیران نیز جدا از آنها نیستند تا با توجه و امعان نظر به مطالبات و پیشنهادهای مردم، جلب رضایت حداکثری نسبت به نظام و دولت محقق شود.

وی گفت: با شروع بکار و تدبیر دولت یازدهم خوشبختانه موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف در سراسر کشور به‌دست آمده است.

مقام عالی دولت در شهرستان ری در ارتباط با وضعیت نابسامان بهداشت و درمان این شهر بیان داشت: نتایج بررسی‌ها و مطالعاتی که در این حوزه به‌دست آمده است  نشان می‌دهد سطح امکانات درمانی و بهداشتی در حسن‌آباد متناسب با جمعیت آن نیست و در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت صورت پذیرفت مقرر شد تا در دو هفته آینده طی سفری که به شهرستان ری خواهند داشت این مشکلات بررسی و در راستای رفع آنها اقدامات مناسبی انجام شود.

وی در ارتباط با احداث کمربندی حسن‌آباد نیز بیان داشت: این یک مطالبه به حق مردم است تا جایی که به دلیل عبور خودروهای سنگین همواره دچار معضلات و مشکلات فراوان و غیر قابل جبرانی شده‌اند که با توجه به مشکلاتی موجود در حوزه‌های ساخت و ساز و عمران  برای احداث کمربندی به زمان بیشتری نیاز خواهیم داشت.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سفر رئیس جمهور به شهرستان ری بتوانیم با همت و کمک دولت این پروژه را به سرانجام برسانیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.