آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مهندس حسنی : عملیات جدول گذاری ، ترمیم آسفالت و پیاده رو سازی در باقرشهر درحال انجام است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مهندس حسنی با اعلام این خبر افزود : عملیات جدول گذاری ، ترمیم آسفالت و پیاده رو سازی به صورت پراکنده و ترمیمی در سطح شهر باقرشهر در حال اجرا می باشد .

وی در ادامه تصریح کرد : با توجه به تماس شهروندان با واحد 137 و گزاراش های به دست آمده عملیات پیاده رو سازی در خیابان توحید ، خیابان آیت الله کاشانی و خیابان 22 بهمن و … تا کنون انجام شده است .

مسئول واحد فنی عمرانی شهرداری باقرشهر در خصوص جدول گذاری گفت: در حال حاضر عملیات جدول گذاری در جاده  قم  ، بن بست  دوم  22 بهمن و خیابان  صاحب الزمان (عج) و برخی از خیابان های دیگر صورت گرفته است .

مهندس حسنی از آسفالت  ترمیم   حفاری در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت : تا کنون این پروژه در  انتهای خیابان  چهارم ، روکش  حیاط مدرسه  هجرت ،  روکش  حیاط  ناحیه بسیج  روح الله (ره) خیابان شهید تیز چنگ و لکه  گیری  جاده  قم  و خیابان های  سطح  شهر و ترمیم  نوارهای حفاری  انجام پذیرفته است .

وی در پایان یادآور شد : عملیات  عمرانی  در  سه پروژه  فوق  تاکنون  50% پیشرفت  داشته  و   در روزهای آینده نیز ادامه  خواهد  داشت .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.