آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نتیجه نهایی انتخابات شورای اسلامی باقرشهر اعلام شد

پس از فرازو نشیب های فراوان نتیجه نهایی انتخابات شهر باقرشهر اعلام شد و حسین گراوند به عنوان هفتمین عضو شورای اسلامی باقرشهر معرفی شد

“محمد محمودی شاه‌نشین” رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

🔹صندوق شماره 17 انتخابات باقرشهر از سوی هیئت مرکزی نظارت به دلیل وجود تخلفات باطل شد.

🔹بعد از اعلام نتایج انتخابات این شهر مشخص شد که تنها یک رای میان نفر هفتم و هشتم اختلاف وجود دارد.

🔹هیئت نظارت استان بعد از بررسی نتایج انتخابات براساس یک سری مدارک متوجه می‌شود که با وجود برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، اما در صندوق شماره 17 انتخابات به صورت دستی انجام شده است.

🔹به‌علاوه در کنار این موارد با وجود برخی شواهد خرید و فروش رأی هم در این صندوق اثبات شد، لذا به دلیل این تخلفات هیئت نظارت استان پیشنهاد ابطال را تایید می‌کند.

🔹ما در مرحله اول مستندات استان را برای ابطال این صندوق کافی ندانستیم، براین اساس بنا به درخواست فرماندار شهرری مهلتی به وی داده شد تا مدارک بیشتری در این مورد ارائه کند.

🔹فرماندار بعد از پایان مهلت، مدارکی را از سوی دستگاه‌های امنیتی و قضایی به هیئت مرکزی نظارت ارائه کرد و در جلسه نهایی این هیئت دستور ابطال صندوق شماره 17 و تجمیع مابقی صندوق‌ها را صادر کرد.

🔹با ابطال این صندوق اختلاف رأی نفرات هفتم و هشتم به حدود 15 می‌رسد.

به این ترتیب حسین گراوند به عنوان هفتمین عضو  به شورای دوره پنجم راه یافت

تحریریه راگانیوز برای منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی باقرشهر آرزوی توفیق خدمت گزاری صادقانه به مردم این خطه را از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.