آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نحوه فعالیت شهربانان و حریم‌بانان منطقه 20 بررسی شد

 نحوه فعالیت شهربانان و حریم‌بانان منطقه 20 بررسی شد
به گزارش راگانیوز، منصور کتانباف ظهر امروز در جلسه نشست هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت شهربان حریم‌بان شهرداری تهران با مدیران شهری منطقه 20، شغل حریم‌بانی را از طاقت‌فرساترین کارها برشمرد و اظهار داشت: افرادی که وظیفه حریم‌بانی و رعایت ساخت و سازهای شهری در چارچوب قانون را برعهده دارند در هر لحظه بیم اتفاق و حادثه‌ای را به همراه دارند که از این رو امنیت شغلی برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه منطقه 20 تاکنون دچار رفتارهای بی‌اخلاقی در این حوزه فعالیتی نشده است، ادامه داد: با توجه به اینکه محدوده حریم، ذخیره‌ای برای شهر و به‌عنوان تنفس‌گاه محسوب می‌شود حفاظت از این عرصه مهم، از اولویت‌های مدیریت شهری است و بر اساس رویکرد شهرداری تهران، ما از حریم انتظار هیچ درآمدی را نداریم.

شهردار منطقه 20 برگزاری جلسات هم‌اندیشی را در بهبودی روند کار مثبت ارزیابی کرد و گفت: با هدف یکپارچگی عمل، هر اقدام عملیاتی در محدوده حریم شهری، در راستای قوانین و دستورالعمل‌های اداره کل حریم شهر تهران انجام می‌گیرد. ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان حریم‌بان و پارکبان شهرداری تهران ضمن پاسخ به دغدغه‌های مدیران شهری در خصوص عملکرد عوامل اجرایی شهربان و حریم‌بان منطقه 20 گفت: روال کار به سمت و سویی است که نیروهای شرکت شهربان حریم‌بان بازوان منطقه، ناحیه و ناظر مدیریت شهری شوند.

ابوالقاسم چیذری ضمن پاسخ به دغدغه‌های مدیران شهری در خصوص عملکرد عوامل اجرایی شهربان و حریم‌بان منطقه 20 گفت: روال کار به سمت و سویی است که نیروهای شرکت شهربان حریم‌بان بازوان منطقه، ناحیه و ناظر مدیریت شهری شوند.

وی حریم را حرمت فضای شهری و حریم‌بانان را به عنوان حرمت‌بانان این عرصه معرفی کرد و افزود: رفع سد معبر، تخلف‌های ساختمانی و تعرض به حریم از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری است که با فعالیت شرکت شهربان حریم‌بان تا حدودی کنترل و مدیریت شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان به انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی نیز اشاره کرد و گفت: اجرای دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه عوامل اجرایی در دستور کار شرکت شهربان و حریم‌بان قرار دارد که در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

مدیر‌عامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران به همراه هیئت، شهردار منطقه، قائم‌مقام شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی هفتگانه از حاضرین در جلسه بودند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.