آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست خبری سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد + تصاویر

به گزارش راگانیوز ؛ سرهنگ آرزومندی ضمن تبریک به مناسبت هفته فرخنده بسیج اظهار داشت : با توجه به اینکه این روزها همه در غم از دست دادن هموطنان عزیزمان در غرب کشور هستیم لذا همه اعم از سپاه و بسیج و … در حا جمع آوری مایحتاج مورد نیاز مردم زلزله زده هستیم تا بتوانیم با یاری خدا مواددارویی ، بهداشتی و گرمایشی را به مناطق غرب انتقال دهیم و امیدواریم هر چه سریعتر هموطنان زلزله زده به آرامش برسند .

وی ضمن تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه تصریح کرد : از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در هفته دفاع مقدس به خوبی اخبار را انعکاس داده تقدیر و تشکر می نماییم که این رسالت را به بهترین نحو همواره انجام می دهند .

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در ادامه به تشریح برنامه هفته بسیج پرداخت و گفت : بیش از 500 نوع برنامه در سطح شهرستان تدارک دیده ایم و در سه بخش حسن آباد ، فشافویه و کهریزک برنامه های متنوعی داریم .

وی در ادامه با اشاره به اعزام گروه های جهادی یادآور شد : اعزام گروه های جهادی به مناطق آسیب دیده در هفته بسیج یکی از برنامه های ما است که تا کنون گروه های مختلفی به منطقه زلزله زده در غرب کشور اعزام شده اند .

سرهنگ آرزومندی خاطرنشان کرد : دیدار با خانواده شهدا طبق روال سنوات گذشته که با حضور مسئولین و فرماندهان صورت گیرد و فرصت خوبی برای غبارروبی مزار شهداست تا از فضای معنوی موجود در سطح شهرستان به خوبی استفاده نماییم .

وی یادآور شد : با همکاری اداره ورزش و جوانان مسابقات ورزشی در هفته بسیج در مدارس و مساجد صورت می گیرد و در نظر داریم برنامه ها مسجد محوری باشند تا جوانان در این پایگاه ها حضور پیدا کنند  و فعالیت های گروهی و بسیج را انجام دهند .

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در ادامه افزود : گروه پزشکی با همکاری سرهنگ حسینی در روستاها مستقر می شوند و روستاییان را به صورت رایگان ویزیت خواهند کرد .

وی تصریح کرد : نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی ، مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه عکس “بسیج مدرسه عشق است ” را در نظر داریم تا در این هفته برپا نماییم .

سرهنگ آرزومندی از رژه حماسی در بخش قلعه نو خبر داد و گفت : در بخش قلعه نو رژه حماسی در نظر داریم که با فرماندهی این حوزه برنامه ریزی ها انجام شده است و برای اولین بار قرار است این رژه در بخش قلعه نو در هفته بسیج انجام شود .

یادواره شهدا ، شب شعر و خاطره و اعزام گروهی به مشهد مقدس از دیگر برنامه های پایگاه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) می باشد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.