آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست خبری هفته دفاع مقدس ناحیه بسیج سپاه حضرت روح الله (ره) برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ ظهر امروز نشست خبری هفته دفاع مقدس ناحیه بسیج سپاه حضرت روح الله (ره) برگزار شد .

سرهنگ آرزومندی فرمانده ناحیه سپاه حضرت روح الله (ره) در این نشست خبری گفت : امسال هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری امام حسین (ع) مقارن شده است لذا در بسیج و سپاه برنامه های بسیار ویژه ای برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده ایم تا در این فرصت مغتنم پیوند جوانان با انقلاب اسلامی محکمتر از گذشته شود .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود : یاد و خاطره شهدای مدافع حرم که دور از وطن با از خودگذشتگی بسیار جنگیدند را گرامی میداریم و امید داریم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت مطلوب در برنامه های خود به مردم به خصوص جوانان انتقال دهیم .

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد : یادواره لاله های آسمانی با موضوعیت شهدای مدافع حرم ، نمایشگاه تغذیه سالم با رویکرد اقتصاد مقاومتی ، پیاده روی خانوادگی در بخش کهریزک ، جلسات تحکیم بنیان خانواده ، جشنواره فیلم عمار ، نمایشگاه زنان کارآفرین در گلحصار ، مسابقات آمادگی جسمانی ، اجرای تئاتر با موضع دفاع مقدس ، مسابقات ورزش مختص بانوان و… را در برنامه های خویش داریم.

وی از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم خبرداد و یادآور شد : گروه های جهادی به مناطق محروم در کهریزک ، قلعه نو و حسن آباد اعزام می شوند تا تست قند خون ، فشار خون ، ویزیت رایگان و مشاوره برای آنان انجام شود .

سرهنگ آرزومندی با بیان اینکه مسجد زادگاه بسیج است ، عنوان کرد : بسیاری از برنامه های هفته دفاع مقدس در مساجد انجام می شوند چرا که بسیج متولد شده از مسجد است و باید جایگاه این مکان مقدس را  روز به روز احیا نماییم و فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان را از مسجد ترویج دهیم .

وی با اشاره به اینکه در انجام برنامه های هفته دفاع مقدس بخشداران ، شهرداران ، د هیاران و اعضای شورای اسلامی هر بخش حمایت های بسیاری نموده اند ؛  افزود : ما در پایگاه بسیج ناحیه حضرت روح الله (ره) راویانی از جنگ داریم که هر مدرسه ، ارگان یا اداره ای که تمایل داشته باشد این روایان می توانند برای تجدید خاطره و گرامیداشت یاد شهدا به آنجا اعزام شوند تا بحث انقلاب فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان که سربازان آینده این مملکت هستند ، تزریق شود .

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای انتقال ارزش های دفاع مقدس دانست و افزود : نشست های بصیرتی با موضوع جنگ نرم در این هفته برپا می شود تا به بررسی فضای مجازی و موانع فرهنگی در این نشست بپردازیم چرا که فعالیت در این زمینه بسیار است و ما باید هوشیارانه عمل کنیم و برای حفظ نظام و ارمان های انقلاب جوانان این مرز و بوم را حفظ نماییم .

سرهنگ آرزومندی رژه حماسی توسط یگان های ویژه را از مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس نام برد و گفت : یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس رژه حماسی توسط یگان های ویژه است که سوم مهر ماه قرار است این رژه خودرویی و موتوری توسط یگان های ویژه در یکی از خیابان های عریض باقرشهر با حضور مردم و مسئولین شهری صورت گیرد  .

وی در پایان از وظیفه سنگین رسانه ها در خصوص تبلیغات دین و رسانه گفت و اظهار داشت : رسانه ها وظیفه سنگینی در قبال تبلیغات دین و اسلامی بر دوش دارند و به عنوان راویان دفاع مقدس باید ارزش های دفاع مقدس را به مردم انتقال دهند که نقش ایشان در این زمینه بسیار حیاتی و مهم است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.