آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست مشترک دبیران شورایاری محلات و مسئولان انتظامی شهرری

نشست مشترک دبیران شورایاری محلات منطقه 20 و مسئولان انتظامی شهرستان ری و شهردار منطقه 20 برگزار شد.
خبرگزاری فارس: نشست مشترک دبیران شورایاری محلات و مسئولان انتظامی شهرری

 به گزارش راگانیوزمشترک دبیران شورایاری محلات منطقه 20 و مسئولان انتظامی شهرستان ری و شهردار منطقه در ارتباط با مسائل و مشکلات و معضلات امنیتی و آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات منطقه 20 در سالن اجتماعات شهرداری این منطقه برگزار شد.

دبیر هیئت رئیسه شورایاری منطقه 20 در این جلسه که دبیران شورایاری محلات، رؤسای کلانتری‌های شهرری و شهردار و معاونان شهرداری منطقه 20 حضور داشتند بر اهمیت همکاری پررنگ پلیس و شورایاری محلات در فائق آمدن به مشکلات امنیتی منطقه اشاره کرد و حضور بیشتر مسئولان نیروی انتظامی در بین مردم و مساجد و دیدار چهره به چهره با مردم منطقه را بهترین راه در جریان قرار گرفتن پلیس از معضلات و مشکلات امنیتی محلات شهرری دانست.

جعفر شربیانی در ادامه خاطرنشان کرد: تعمیق فعالیت‌های فرهنگی در محلات و استفاده از ظرفیت‌های شورایاری محلات کمک شایانی به پلیس در برقراری امنیت می‌کند.

در ادامه دبیران شورایاری محلات به طرح مشکلات محلات منطقه پرداختند و رؤسای کلانتری‌های 131، 167، 168، 172 و 173 شهرری گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در شهرری و نیز مشکلات و معضلات این حوزه ارائه دادند.

مشارکت ارگان‌ها نقطه عطف افزایش احساس امنیت است

منصور کتانباف، شهردار منطقه 20 نیز در ادامه ضمن تشکر و خدا قوت به پرسنل نیروی انتظامی شهرری، همکاری هرچه بیشتر شورایاری و ارگان‌ها و سازمان‌های منطقه 20 و بالا بردن مشارکت مردمی در حوزه امنیتی را نقطه عطف افزایش احساس امنیت در شهرری دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.