آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نماز عید فطر در استادیوم ایثارگران مجموعه عطر سیب باقرشهر اقامه می شود

 

به گزارش راگانیوز ،اکبر اسدی  مسئول برگزاری نماز عید فطر با اعلام این خبر گفت : نماز عید سعید فطر به اقامه آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر ساعت ۷:۳۰ صبح روز دوشنبه 5 تیرماه در استادیوم ایثارگران مجموعه عطر سیب برگزار می شود .

مسئول برگزاری نماز عید فطر در ادامه اظهار داشت : طبق جلساتی که در گذشته برگزار کرده ایم وظایف دستگاه های متولی و نیروهای اجرایی به تفکیک مشخص شده و تدابیر خوبی برای روز عید فطر اندیشیده ایم ، لذا امیدواریم نماز عید فطر به بهترین نحو ممکن طبق سالهای گذشته برپا شود .

اسدی در ادامه گفت: اتوبوس های شرکت واحد از خیابان 30متری امام خمینی(ره) و خیابان 22بهمن در صبح روز عید سعید فطر آماده ارائه خدمات رایگان به نمازگزاران خواهند بود.

مسئول برگزاری نماز عید فطر ضمن تشکر از همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و نهادهای نظامی و انتظامی منطقه که درروزهای گذشته تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر نماز عید سعید فطر انجام داده اند ، افزود : درب های استادیوم ایثارگران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح به روی مردم باز خواهد بود خواهشمندیم شهروندان نمازگزار به جهت وسعت فضا و کثرت جمعیت حتما زیرانداز و مُهر باخود به همراه داشته باشند .

وی در پایان ضمن دعوت از مردم خداجو و مومن باقرشهر برای شرکت در این نماز باشکوه ، گفت :مردم با حضور گسترده و پر شور خود در نماز عید فطر  بار دیگر وحدت و همبستگی مسلمانان را به جهانیان اعلام می کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.