آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نماینده استاندار نیامد، جدایی ری متوقف شد

 

بعد از موافقت‌ها و مخالفت‌های فراوان بالاخره مجمع نمایندگان تهران موضوع جدایی ری از تهران را تا زمان ارائه مستندات کافی از سوی استانداری متوقف کرد.

 

به گزارش  راگا نیوز به نقل از نامه این تصمیم که توسط رییس مجمع نمایندگان تهران اعلام شد، به دنبال عدم حضور نماینده استانداری در جلسه‌ای که به همین منظور تشکیل شده بود، اتخاذ شد. در این نشست که در قالب یک کمیته مشترک تشکیل شده بود، پنج نفر از نمایندگان تهران، نمایندگانی از شهرداری، شورای شهر، وزارت کشور حضور داشتند.

حسین مظفر رئیس مجمع نمایندگان تهران اعلام کرد: مسایل مطرح شده در خصوص جدایی شهرری از تهران مورد بررسی قرار گرفته بود و مقرر شد که مستندات لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه ارایه شود که علی‌رغم ارایه مستندات از سوی این دستگاه‌ها نمایندگان حاضر در این جلسه مقرر کردند که تا زمان ارایه مستندات این طرح متوقف شود.

این کمیته معتقد است موضوع این جدایی باید تا پایان انتخابات شوراها متوقف شود.

در همین حال، این موضوع در جلسه شورای شهر دیروز نیز مطرح شد و حسن بیادی از رییس جمهوری درخواست کرد تا همان‌گونه که در زمان انتصابش به عنوان شهردار تهران در مورد انتزاع شهرداری منطقه ۲۰ مخالف بودند، دوستان خود را از این امر نامیمون منصرف کند.

حسن بیادی که عضو ائتلاف آبادگران به عنوان گروهی است که اولین بار از احمدی‌نژاد برای شهرداری تهران حمایت کرد، اکنون معتقد است که اصرار استانداری برای جدایی ری از تهران علاوه بر برآوردن منافع زمین خواران موجب ایجاد یک ناهنجاری اجتماعی و سیاسی خواهد شد.

بیادی با بیان اینکه مگر شما در کارهای روزمره خود موفق بوده‌اید که به دنبال این جدایی هستید گفت: می‌دانید هزینه‌های بی‌تدبیری و بی‌تجربه شما در ناهنجاری‌های اقتصادی اخیر در شهر تهران را نیروهای خدوم و سازمان‌های امنیتی پرداخت می‌کند چون شما از انجام امور روزمره خود وا مانده‌اید و به دنبال این کار‌ها هستید.

این در حالی است که علیرغم مخالفت‌های شورای شهر تهران، حتی شهردار سابق منطقه 12 به‌عنوان شهردار ری جدا شده از تهران انتخاب شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.