آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایندگان مجلس با تعامل دولت بایستی مشکلات مناطق محروم را رفع کنند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعامل دولت بایستی مشکلات مناطق محروم را رفع کنند.

‘علیرضا محجوب’ روزسه شنبه درحاشیه بازدید از بخش فشافویه شهرستان ری در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: نزدیکی به پایتخت، وجود فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و قرار داشتن یکی ازراههای مواصلاتی و استراتژیک کشوردر این منطقه توجه جدی همه مسوولان را بیش از گذشته طلب می کند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع برخی مشکلات این منطقه باید ازحمایت های بخش خصوصی نیز بهره برد، افزود: با توجه به حضور زندان و تردد بسیاری از شهروندان به این منطقه نیازمند یک برنامه ریزی و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، هدف خود از بازدید بخش فشافویه را دیدار با مردم و آشنایی بیشتر با مشکلات آنان از جمله جاده های روستایی، مدارس، دامداری و آب کشاورزی برشمرد، گفت: پیگیری رفع این مشکلات را در دستور کاری بخشدار و تعامل با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلانی قراردارد.

محجوب با اشاره به برخی ازمشکلات موجود دربخش جهاد کشاورزی بیان داشت: احداث یک تصفیه خانه کوچک درهر روستا برای جلوگیری از خطر آلودگی مزارع در دستور کاری مسوولان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

وی یکی دیگر از مسائلی را که باید درفشافویه رفع شود تداخل و موزاری کاری بین دهیاری ها و بنیاد مسکن در این منطقه است، افزود: موزاری کاری برخی از امور توسط مسوولان دستگاه های ذیربط با سیاست های نماینده گان دولت در روستاها تنها موجب بدبینی مردم نسبت به تعامل دستگاهی می شود.

بخش فشافویه با جمعیتی بالغ بر40 هزار نفر و در 45 کیلومتری شهرستان ری در اتوبان تهران – قم واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.