آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نهمین همایش خوشنویسان در شهرری برگزار شد

نهمین همایش خوشنویسان شهرستان ری همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
 صبح امروز و همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) نهمین همایش خوشنویسان شهرستان ری برگزار شد.

مهدی ابوالحسنی صبح امروز در همایش خوشنویسان شهرری، با تجلیل از خوشنویسانی که سال‌های متمادی چراغ این همایش را روشن نگاه داشتند، گفت: انجمن خوشنویسان شهرستان ری از قدیمی‌ترین مراکز خوشنویسی ایران است که تاثیرات فراوانی را بر پیکره هنر کشور به جای گذاشته و استادان بزرگی را به جامعه خوشنویسی کشور معرفی کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: این ظرفیت در خوشنویسان شهرستان ری وجود دارد که پایه‌گذار بخش نوینی از خوشنویسی کشور شوند.

ارتقای سطح معنوی هنرمندان و عمق بخشی نگاه‌ها به موضوعات آسمانی

محمود فرجی، مسئول انجمن خوشنویسان شهرری نیز هدف از برپایی این همایش را ارتقای سطح معنوی هنرمندان و نگاه عمیق‌تر آنان به موضوعات آسمانی بیان کرد.

وی افزود: این همایش همه ساله در سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور هنرمندان خوشنویس شهرستان ری و تنی چند از خوشنویسان سایر شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود که هنرمندان از افطار به نگارش آیات، احادیث و اشعار مربوط به ماه مبارک رمضان می‌پردازند.

مسئول انجمن خوشنویسان شهرری یادآور شد: در این مراسم همچنین ضمن اعطای گواهینامه حضور به تمامی شرکت کنندگان، از 12 خوشنویس منتخب سال گذشته نیز تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.