آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ویژه شهر ری: حادثه واژگونی واگن ارتباطی به ایمن‌سازی منطقه نداشت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه واژگونی واگن حامل گاز مایع به دلیل بی‌دقتی سوزن‌بان بوده است گفت: بازسازی و به‌روزرسانی ایستگاه راه‌آهن شهرری موضوعی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

هدایت‌الله جمالی  در پی واژگونی قطار باربری گاز مایع در محله‌ی بهشتی واقع در شهرری گفت: شب گذشته یکی از واگن‌های قطار حامل گاز LPG در زمان ورود به ایستگاه شهرری از ریل خارج شده و در آن منطقه با زاویه‌ 45 درجه واژگون شد.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه بلافاصله ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه داد و نیروهای خدماتی اعم از آتش‌نشانی شهرری و شهر تهران، یگان انتظامی و یگان راه‌آهن در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: تخلیه 25 هزار لیتر گاز توسط این نیروهای خدماتی تا 11 صبح امروز به پایان رسیده و هیچ حادثه‌ای به همراه نداشت. پس از آن نیز جرثقیل‌های باری سنگین واگن واژگون شده را به ریل برگرداند.

وی با اشاره به حضور به‌موقع ستاد مدیریت بحران آتش‌نشانی و یگان راه‌آهن گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفاتی به همراه نداشت و به سرعت مدیریت شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید براینکه وقوع این حادثه ارتباطی به ایمن‌سازی منطقه نداشت گفت: واژگونی این واگن در زمان جابه‌جایی خط و به دلیل بی‌دقتی سوزن‌بان بوده.

وی با بیان اینکه بازسازی و به‌روزرسانی ایستگاه راه‌آهن را در دستور کار قرار دارد گفت: امیدواریم شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی مطابق وعده‌های خود این ایستگاه را به یک ایستگاه مسافری تبدیل کند.

جمالی‌پور در پایان تأکید کرد: عوامل فنی شرکت راه‌آهن در حال بازدید از منطقه هستند تا با بررسی مسائل فنی و علل و عوامل این حادثه درصدد رفع نواقص برآیند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.