آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نوسازی تابلوهای شهدا در معابر جنوب تهران

 به گزارش راگانیوز ، منصور کتانباف ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب استان تهران که در محل ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 صورت گرفت، اظهار داشت: تابلوهای شناسه‌ای معابر منطقه 20 مزین به نام و تصویر بیش از 2 هزار شهید است که به منظور بهسازی این تابلوها، طرح تعویض تابلوهای فرسوده در این منطقه جنوبی به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه تابلوهای فرسوده در نواحی هفت‌گانه منطقه 20 از سوی حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه شناسایی شده‌اند، افزود: خانواده‌هایی که تمایل به تعویض تصاویر شهدا دارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج نواحی نسبت به این مهم اقدام کنند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و گفت: ترسیم تصاویر شهدا به صورت نقاشی دیواری در بزرگراه‌ها و شریان‌های اصلی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و در حال حاضر حدود 25 هزار مترمربع از فضاهای عمودی شهر به تصاویر شهدا مزین شده است.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: بازدیدهای مستمر هفتگی از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر اقدامات مدیریت شهری است که به صورت مستمر به همراه دیگر ویژه برنامه‌های مناسبتی انجام می‌شود تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگری‌های آن‌ها به نسل جدید منتقل شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.