آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهروندان مستند ارائه دهند ، تخریب می کنیم

فرماندار شهرستان ری به کارگاه‌های غیر مجاز ذوب سرب و بی سوزی هشدار داد که پلمپ در انتظار آنهاست.

ستادهماهنگی بزرگداشت شهدای 18 دی در شهرری برگزار شد

وی با اشاره به اینکه برخورد با کارگاه‌های غیر مجاز در اولویت است، افزود: هرگونه گزارش تهدید کننده محیط زیست به دست ما برسد شخصا با آن برخورد کرده و تا آخرین مرحله گزارشات را رصد می کنم.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به تخریب 20 کوره غیر مجاز ذوب سرب طی یک ماه گذشته اظهار داشت: برخورد با واحدهای غیر مجاز یک اولویت است و به هیچ عنوان اقدامی مقطعی نیست همانطور که طی یک ماه گذشته با تعدادی از آنها برخورد شد طی اخطاریه پلمپ دریافت کردند و تعدادی هم با حکم قضایی تخریب شدند.

جمالی پور اذعان داشت: برخورد با واحدهای غیر مجاز را به تمامی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان اعلام کرده ایم و اگر از اداره ای در این خصوص کوتاهی ببینیم با اداره مربوطه نیز برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به رشد قارچ گونه این قبیل کارگاه‌ها اظهار داشت: اگر چه شاهد فعالیت گسترده این کارگاه‌ها در سطح شهرستان هستیم و هر جا را تخریب می کنیم، گزارش از مکان دیگری دریافت می کنیم و امکانات و منابع ما نیز محدود است اما این دلایل نافع این نیست که برخورد نشود.

فرماندار شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: هر شخصی اعم از شهروندان و رسانه ها اگر مستندی در خصوص فعالیت کارگاه‌های غیر مجاز به ما ارائه دهند، فرمانداران هم با عوامل تهدید کننده محیط زیست و هم بااداراتی که با این عوامل برخورد نمی کنند، به طور جدی برخورد خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.