آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش ارتقای سطح سلامت خانواده در کهریزک برگزار شد

راگانیوز-همایش ارتقای سطح سلامت خانواده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در مرکز بهداشتی درمانی شهید رجایی کهریزک برگزار شد.

 

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری ، در این همایش یک روزه که بیش از 100 نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) حضور داشتند، کارکنان مرکز بهداشتی درمانی شهید رجایی با توجه به نزدیک شدن نوروز و مناسبت های خاص این ایام آموزش های لازم را در جهت ارتقای سطح سلامت به خانواده ها ارایه دادند.

بنابراین گزارش، در این همایش محمد اسد زاده کارشناس بیماری های واگیر دار مطالبی را در خصوص بیماری سل، علایم و نشانه های بیماری و علل، مکانیسم و راه های تشخیص آن عنوان کرد.

در ادامه یکی دیگر از کارشناسان مرکز بهداشتی درمانی شهید رجایی با اشاره حوادث و سوانحی که در چهارشنبه آخر سال اتفاق می افتد گفت: هرساله تعداد زیادی از مردم دچار سوختگی می شوند که نیمی از این موارد را کودکان و خردسالان تشکیل می دهند.

مرضیه طاهری با تاکید بر امداد و نجات سوختگی در کودکان افزود: مسمومیت در کودکان و موارد پیشگیری و اقدامات فوری بعد از مسمومیت را بایستی جدی گرفت.

همچنین در این همایش کارشناس بهداشت محیط و آموزش مرکز شهید رجائی به موارد مهم بهداشت فردی و محیطی به خصوص در ایام خانه تکانی در خانواده ها اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی بعمل آمده قرار است این نشست های آموزشی با حضور خانواده ها در سال آینده نیز همچنان تداوم داشته باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.