آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان های استان تهران برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ حسین انتظامی چهارشنبه شب در این همایش با بیان اینکه الگوی مصرف جهانی رسانه عوض شده است افزود: سهم و نقش رسانه های همگانی سنتی از جمله رادیو، تلویزیون و مطبوعات روز به روز کمتر می شود.
وی با تاکید بر تخصصی شدن رسانه ها افزود: رسانه ها با رویکرد بین المللی ، رسانه های تخصصی و رسانه های محلی امروز فرصت عرض اندام داشته و این دوره متعلق به آنان است.
انتظامی با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از رسانه های محلی به جای نمایندگی روزنامه ها و نشریات سراسری است افزود: رسانه های محلی علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی برای خود و مستقل فعالیت می کنند منعکس کننده مشکلات و مسائل منطقه خود بوده و تاثیرگذار هستند.
وی گفت: بر اساس آمارها حدود ۲۰ هزار خبرنگار داریم که کمتر از ۸ هزار نفر آن خبرنگار واقعی هستند و بقیه با فعالیت هایی از جمله موزع، تایپیست و عناوین دیگر نام خود را به اشتباه خبرنگار گذاشته اند.
فرماندار ویژه ری نیز در این همایش با بیان اینکه خبرنگاران ثابت کردند که راه خود را خوب می شناسند و مدافع حقوق مردم هستند افزود: مطبوعات رکن چهارم دموکراسی بوده و تسهیل کننده امور کشور هستند.
هدایت الله جمالی پور گفت: دولت هیچگاه به دنبال محدود کردن رسانه ها نبوده و همواره از نقد سازنده و منصفانه استقبال کرده است و از فرصت مطبوعات برای اصلاح خود بهره می برد.
وی خواستار رعایت اخلاق در نشریات و رسانه ها شد و افزود: خبرنگاران و رسانه ها باید از دروغ و تهمت خودداری کرده و برای رساندن عده ای به مطامع دنیوی از ارزشهای الهی و انسانی غافل نشوند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.